loading...

تشريفات اختصاصي واران

تشريفات اختصاصي واران با موضوع ارائه تشريفات سفر در سال 1393 شروع به كار كرد. هدف از تشكيل اين مجموعه در ابتدا ارائه سرويس هاي با كيفيت در حوزه تشريفات فرودگاهي (CIP، VIP، ترنسفر فرودگاهي و...) در ايران و ساير كشورهاي جهان بود. با توجه به سابقه فرودگاهي مديران مجموعه تشريفات اختصاصي واران و مشاهده معضلات و مشكلات مسافرين در هنگام تردد در محيط فرودگاه، اين مجموعه توانست با ارائه راهكارهايي در مدت كوتاه اعتماد مجموعه هاي حاضر در حوزه گردشگري را جلب كند و به سرعت با شركت هاي خارجي جهت ارائه سرويس به ايرانيان در كشورهاي مختلف وارد مذاكره شود و قراردادهاي مهمي با فرودگاه بين المللي دبي (Dnata Group) و فرودگاه بين المللي استانبول (TAV Passport) و چندين كشور ديگر به امضا برساند.

بازدید : 294
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آشنايي با تفاوت هاي cip و vip فرودگاهي

VIP در حقيقت مخفف Very Important Person است. اين افراد در مكان هاي خاصي چون فرودگاه ها امام يا حتي جشنواره ها از جايگاه ويژه اي مورد پذيرايي قرار مي گيرند.بسياري از ما عبارت VIP را بارها شنيده ايم. اين اصطلاح براي توصيف افرادي به كار مي رود كه از نظر سياسي و يا هنري از اهميت ويژه اي برخوردار هستند.

حروف انگليسي CIP «سي آي پي» مخفف كلمات انگليسي Commercial Important Person به معني «افراد مهم اقتصادي است»، افراد مهم اقتصادي به واسطه مسئوليت و تأثيراتي كه در مبادلات اقتصادي دارند به شدت از جهت زمان در مضيقه بوده و از اين جهت نيازمند خدمت رساني سريع و متفاوتي نسبت به عموم هستند.. خدمات CIP ارائه خدمات ويژه به افراد سرشناس اقتصادي، سياسي و ... در فرودگاه مي باشد . CIP در حقيقت جايگاهي براي عرضه تشريفات اختصاصي به مشتريان است كه به طور معمول در فرودگاه ها، هتل ها، سالن هاي همايش و مكان هاي مشابه در اختيار آنها قرار مي گيرد.

سي آي پي فرودگاه امام خميني

فرآيند خدمات تشريفات و سي آي پي فرودگاه امام خميني شامل انتقال از پاي پلكان هواپيما تا محل جايگاه و يا انتقال از جايگاه تشريفات به پاي پلكان به همراه خودروهاي ويژه مي شود. از طرف ديگر امور وقت گير و طاقت فرساي فرودگاهي اعم از اخذ كارت پرواز و تخصيص صندلي يا صندلي مناسب و تحويل چمدان و وسايل سفر ازجمله خدمات ديگر تشريفات فرودگاهي هست.

پذيرايي ويژه از مهمانان و همراهان آن ها در طول استراحت و اقامت آن ها در جايگاه تشريفات فرودگاه امام خميني و همچنين بازرسي فرودگاهي توسط گيت اختصاصي جايگاه ازجمله خدمات ديگر CIP فرودگاه امام خميني است. سالن كنفرانس اختصاصي با ظرفيت ۱۵ نفر، ۱۰ سوئيت لوكس با كليه امكانات، XBOX براي سرگرمي كودكان، سالن پذيرايي مجلل، پذيرايي رايگان شامل سرور ناهار، شام، انواع نوشيدني سرد و گرم و دسر، اتاق اختصاصي سيگار با تهويه مناسب، اينترنت پرسرعت WIFI و پاركينگ اختصاصي مسقف جايگاه تشريفات فرودگاه بين المللي امام خميني ازجمله امكانات ديگر فراهم شده براي مسافران داخلي و خارجي هست.

منظور از خدمات سي اي پي فرودگاهي چيست؟

CIP كه مخفف عبارت commercial Important person مي باشد به افرادي اطلاق مي شود كه از لحاظ تجاري و اقتصادي از اهميت و جايگاه ويژه اي برخوردار مي باشند. اين افراد به دليل تاثيري كه در مبادلات تجاري و اقتصادي دارند اغلب از لحاظ زماني در محدوديت مي باشند و به همين دليل در بسياري از مواقع بر خلاف مردم عادي نياز دارند تا از خدماتي بهره مند شوند كه كار آنها را سريع تر و راحت تر راه بيندازد.

تشريفات فرودگاهي يكي از مهمترين و متداول ترين خدمات مورد استفاده براي اينگونه از افراد مي باشد. از آنجايي كه اين افراد به واسطه شغل خود مدام در حال سفر به داخل و يا خارج از كشور هستند بنابراين مدت زماني كه را در فرودگاه ها سپري مي كنند، برايشان اهميت زيادي دارد، چرا كه زمان خيلي كوتاه هم براي آنها ارزش بسيار زيادي دارد. به عنوان مثال مديران و روساي كارخانجات ، مديران تيم هاي فوتبالي، فعالان حوزه اقتصادي، تجار و... از جمله افرادي مي باشند كه به شدت نياز به استفاده از خدمات CIP دارند. خدمات CIP به دليل اهميت بسيار زيادي كه دارند، در فرودگاه هاي كشور در دسترس مي باشند تا افراد مورد نظر بتوانند با خريد و رزرو خدمات تشريفات اختصاصي از آن استفاده نمايند.

ترانسفر فرودگاهي چيست؟

ترانسفر فرودگاهي يك كلمه خارجي است كه به معناي جا به جايي و نقل مكان مي باشد. در واقع بايد گفت كه ترانسفر به اين منظور ارائه مي شود كه مشكلات حمل و نقل و مسيريابي راحت تر انجام شوند. ترانسفر فرودگاهي وسيله نقليه اي است كه باعث مي شود رفت و آمد مسافران از هتل به فرودگاه يا بالعكس از فرودگاه به هتل انجام شود. در همه تورها و هتل ها معمولا ترانسفر فرودگاهي وجود خواهد داشت. در برخي موارد ترانسفر وجود ندارد، لذا لازم است كه مسافران براي درخواست آن به صورت جداگانه اقدام نمايند. ترانسفرهاي گروهي با ون يا اتوبوس انجام مي شوند. مواردي وجود دارد كه با درخواست مسافران با تاكسي انجام مي شوند. در ترانسفر فرودگاهي خدماتي ويژه براي مسافران در نظر گرفته مي شود و انتقال مسافران به داخل شهر يا از شهر به فرودگاه به خوبي انجام مي شود. در صورتي كه قصد داشته باشيد از فرودگاه تاكسي آنلاين رزرو كنيد، به سادگي با مراجعه به سايت واران مي توانيد رزرو cip و را انجام دهيد. همچنين خدماتي كه در ترانسفر ارائه مي شود از درب منزل تا فرودگاه يا از فرودگاه تا درب منزل بوده و با توجه به اين كه مسافران بخواهند سفر كنند يا از سفر برگردند، اين خدمات براي آن ها قابل ارائه خواهد بود. با در نظر گرفتن سليقه افراد و تعداد افراد معمولا انتخاب نوع خودرو براي رفت و آمد از فرودگاه انجام مي شود. در صورتي كه تعداد شما ۴ نفر است يا با همكار خود هستيد بهتر است كه خودرو اجاره اي به همراه راننده براي خود انتخاب كنيد. در صورتي كه داراي تيم كاري يا سفر تفريحي با تور هستيد كه اعضاي شما بيشتر از ۵ نفر است، بهتر است ون يا اتوبوس اجاره كنيد.

انواع ترانسفر فرودگاه

معمولا ترانسفرها فرودگاهي در دو نوع رايگان و غير رايگان خدمات خود را به مسافران ارائه مي دهند. ترانسفرهايي كه رايگان باشند معمولا وسايل نقليه عمومي و ارزان قيمت تري خواهند داشت. اتوبوس يا ون از جمله وسايل نقليه در ترانسفر فرودگاه رايگان هستند. در ترانسفر فرودگاهي غير رايگان خودروهايي استفاده مي شوند كه شخصي، تشريفاتي و لوكس باشند. خدمات رساني كه اين خودروها براي مسافران عرضه مي كنند عبارت است از حمل و نقل مسافران از فرودگاه به هتل يا از هتل به فرودگاه، از هتل به مناطق گردشگري و يا از مناطق گردشگري به هتل مي باشد. مراكزي كه اين خدمات ترانسفري را ارائه مي دهند هتل ها و فرودگاه ها، آژانس هاي مسافرتي هستند و افرادي كه نياز دارند مي توانند از طريق اين مراكز خدمات مورد نياز خود را درخواست نمايند.

بازدید : 252
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ترانسفر فرودگاهي

در اين مقاله قصد داريم شما عزيزان را با معني و مفهوم ترانسفر فرودگاهي آشنا كنيم.

ترانسفر فرودگاهي به وسيله ي نقليه اي گفته مي شود كه به رفت و آمد مسافران از مبدا (هتل) به فرودگاه و از فرودگاه به مقصد (هتل) را شامل مي شود.

ترانسفر فرودگاهي معمولا روي همه ي تورها و هتل ها وجود دارد اما مواردي است كه شامل ترانسفر فرودگاهي نمي شود بنابراين مسافر بايد به صورت جداگانه آن را درخواست كند.

در حالت معمول ترانسفر به صورت گروهي با ميني بوس و يا ون قابل ارائه است اما در برخي موارد بنا به درخواست مسافران به صورت تاكسي نيز ارائه مي گردد.

ترانسفر فرودگاهي

ترانسفر فرودگاهي خدماتي ارزنده

سامانه ترانسفر فرودگاهي مجموعه اي ارزنده است كه خدمات ويژه اي را براي انتقال مسافران از فرودگاه ها به داخل تهران و بالعكس انجام مي دهد.

همچنين اگر بخواهيد از فرودگاه به صورت آنلاين تاكسي رزرو نماييد به راحتي از طريق همين سايت و لينك زير مي توانيد اقدام نماييد. خدمات در مناطق ۲۲ گانه ي تهران و اطراف تهران و كرج انجام مي گيرد.

خدمات ترانسفر فرودگاهي از درب منزل تا فرودگاه و از فرودگاه تا درب منزل قابل ارائه است. شما چه راهي سفر باشيد چه از سفر برگرديد مي توانيد از خدمات ترانسفر فرودگاهي استفاده نمائيد.

رزرو آنلاين ترانسفر فرودگاهي

رزرواسيون آنلاين تاكسي فرودگاه امام خميني

هتل هاي فرودگاهي مناسب افرادي با شرايط زير است :

  • توقف طولاني بين دو پرواز دارند
  • كنسل شدن پرواز اين افراد
  • تاخير طولاني در انجام پرواز پرواز رخ ميدهد
  • زود رسيدن به فرودگاه جهت جلوگيري از ماندن در ترافيك

ترانسفر فرودگاهي

شما همواره مي توانيد از هتل هاي فرودگاه امام خميني استفاده كنيد اين هتل ها داراي خدماتي نوين هستند و امكان اقامت كوتاه مدت (۳ ساعته و ۶ ساعته) و اقامت روزانه امكان پذير است اگر ساعت پرواز شما به گونه اي بود كه نياز به صرف صبحانه، ناهار، شام بود و يا علاقه مند بوديد از استخر، ماساژ، اسپا و … استفاده كنيد مي توانيد قبل از راهي شدن به سمت فرودگاه از طريق همين سايت و لينك زير تمامي خدمات را تهيه و رزرو نمائيد.

معرفي بيزينس لانژ

بيزينس لانژ در ترمينال عادي ، قسمت پروازهاي خروجي قرار دارد ، اين جايگاه مخصوص تمامي مسافران بيزينس كلاس و فرست كلاس كليه ايرلاين ها مي باشد كه در پرواز هاي خروجي بصورت رايگان در دسترس اين مسافران قرار دارد . از جمله مهمترين مزاياي بيزينس لانج ، وجود گيت هاي اختصاصي براي انجام امور پروازي مي باشد كه مسافران را از ايستادن در صف هاي طويل و شلوغ بي نياز مي كند . همچنين اين مسافران مي توانند از خدمات پذيرايي كه شامل انواع غذاها و نوشيدني هاي ايراني و فرنگي مي باشد نيز استفاده نمايند . خدمات قابل ارائه در بيزينس لانژ فرودگاه توسط كارمندان مجرب و آموزش ديده ارائه مي شود . اين خدمات در قالب خدمات بيزينس لانژ و خدمات فست ترك در فرودگاه امام خميني ارائه مي شود.

بيزينس لانژ چيست

خدمات Fast Track (فست ترك)

فست ترك خدمات براي تمامي مسافران با كلاس هاي پروازي مختلف فرودگاه امام خميني مي باشد كه در پرواز هاي ورودي و خروجي ارائه مي شود . اين خدمات براي آن دسته از مسافران ورودي و خروجي حائز اهميت است كه علاوه بر اينكه خواهان تسريع در انجام امور پروازي و تحويل بار و چك پاسپورت هستند ، هزينه كمتري را نيز مي خواهند متحمل شوند ، تنها تفاوت خدمات فست ترك و خدمات بيزينس لانج در پذيرايي مي باشد ، بدين صورت كه در خدمات فست ترك خدمات پذيرايي وجود ندارد . لازم بذكر است كه مسافران بيزينس كلاس و فرست كلاس نيز مي توانند اين خدمات را در پرواز هاي خروجي رزرو نموده و انجام امور پروازي و تحويل بار را نيز به كارمندان بيزينس لانج بسپارند.

فست ترك شامل ورود از گيت اختصاصي پليس فرودگاه، همراهي كاركنان تشريفات فرودگاهي جهت تحويل بار و دريافت كارت پرواز از گيت فرست كلاس و يا بيزينس كلاس شركت هواپيمايي و عبور از گيت اختصاصي پليس گذرنامه مي باشد.

تجربه طي كردن روال اداري خدمات فرودگاهي از بدو ورود به محوطه هر فرودگاهي تا زمان ورود به داخل هواپيما و نشستن در صندلي مخصوص، يكي از مهمترين و شايد پر استرس ترين بخش سفر است. در اينگونه مواقع اغلب مسافرين و يا به گفتماني ديگر مسافرين كثير السفر به دنبال راه كارهايي هستند كه اين فرايند را تسهيل و درگيري آنان را با قوانين و مقررات دست و پا گير كمتر و اطمينان خيال و آرامش خاطر آنان را فراهم نمايد.
اين نگراني اغلب در پرواز هاي خروجي رايج است و در پرواز هاي ورودي به علت آنكه مسافرين به محض خروج از هواپيما به گيت گذرنامه مراجعه و سپس بار خود را تحويل مي گيرند؛ مي توان متصور بود كه اغلب اين نگراني ها وجود ندارد.
بر همين اساس مسافرين پرواز هاي خروجي فرودگاه بين المللي امـام خميني (ره) (IKIA) در صورت تمايل مي توانند از خدمات فست ترك اين فرودگاه پيشرفته و زيبا استفاده نمايند تا فرايند سفر آنان تبديل به خاطره اي دل انگيز و روح نواز گردد.
مسافرين محترم كه خدمات فست ترك را از طريق سامانه تشريفات تجاري فرودگاهي به صورت (OnLine) رزرو نمايند، در بدو ورود به سالن پروازهاي خروجي فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) با مراجعه به درب مخصوص كه در كنار پله هاي برقي ورود و خروج به سمت ترمينال پرواز هاي ورودي قرار دارد، با ارائه كد رزرو به ميز مخصوص تشريفات تجاري فرودگاه، ضمن استفاده از گيت اختصاصي بازرسي پليس فرودگاه به محوطه مسافري فرودگاه وارد شده و به همراه همكاران ما در فرودگاه بار خود را شخصاً به گيت مخصوص شركت هواپيمايي تحويل و كارت پرواز دريافت نمايند.
لطفاً توجه داشته باشيد در صورتيكه از طريق اين سامانه رزرو خدمات تشريفات تجاري فرودگاهي را انجام داشته باشيد، مي توانيد بدون توجه به كلاس پروازي خود از گيت فرست كلاس و يا بيزينس كلاس شركت هواپيمايي خود “كه بسيار خلوت تر از گيت هاي كلاس اكونومي است” كارت پرواز را دريافت و بار خود را تحويل دهيد.
بعد از اين مرحله و تحويل بار و دريافت كارت پرواز با همراهي همكاران ما كه براي استقبال از شما آموزش هاي ويژه اي ديده اند به گيت اختصاصي پليس گذرنامه ناجا كه مخصوص مسافرين تشريفات تجاري فرودگاهي است راهنمايي شده و بدون قرار گرفتن در صف هاي طولاني با ارائه گذرنامه معتبر، فيش پرداخت عوارض خروج از كشور، كارت پرواز از گيت گذرنامه خارج شده و پس از طي كردن يك راهروي كوتاه به محيط Free Shop فرودگاه وارد شده و مي توانيد در آرامش كامل از خدمات عمومي فرودگاه استفاده نماييد.
مسافرين محترم پس از اعلام شركت هواپيمايي خود مستقيماً به گيت بازرسي عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران مراجعه و سپس در سالن خروجي از گيت مخصوص شركت هواپيمايي به راهروي مخصوص عبور به داخل هواپيما وارد شده و سفر خود را آغاز مي كنند.

فست ترك چيست

ساير خدمات بيزينس لانج و فست ترك

  • اخذ ويزا براي مسافران ورودي
  • ترنسفر از (تا) منزل براي پرواز هاي خروجي و ورودي با خودروهاي مختلف از جمله...
  • از مهمترين مزاياي اين خدمات مي توان به سرعت بيشتر و هزينه كمتر در مقايسه با سالن تشريفات cip اشاره نمود .
بازدید : 353
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

در اين مقاله قصد داريم به مطالب زير بپردازيم:

بيزينس لانژ

واژه Lounge يا لانژ كه البته برخي اوقات به اشتباه لانچ تلفظ مي شود علي رغم سابقه طولاني در مكالمات روزمره اخيراً حتي به لمكده نيز ترجمه شده است. لانژ اگرچه به معني محل استراحت است اما هميشه براي بخش خاصي از سينما، رستوران و يا ديگر اماكن عمومي كه مورد توجه طبقه خاصي از جامعه بوده است، مورد استفاده قرار مي گرفته است.

رزرو CIP

لانژ در اين سايت صرفاً به معني LOUNGE در فرودگاه، هتل و ... مي باشد كه افراد مهم اقتصادي از آن براي استراحت و يا برگزاري جلسات استفاده مي كنند.

CIP Lounge نيز لانژ اختصاصي افراد مهم اقتصادي؛ عمدتاً محلي است بعد از گيت كنترل گذرنامه در فرودگاه هاي بين المللي كه مسافرين تراز اول و يا تجاري، از آن براي استراحت، مذاكرات و برگزاري جلسات استفاده مي نمايند.

لانژ عموماً يك سالن اختصاصي با امكان پذيرايي ويژه از ميهمانان است كه ممكن است داراي سوئيت، حمام، اتاق كامپيوتر و پرينتر، سالن ورزش، ماساژ و حتي آرايشگاه باشد.

امكانات هر لانژ مختص به همان است و لازم است در زمان ثبت سفارش و رزرو خدمات از امكانات لانژ مورد نظر اطلاع حاصل نماييد.

هم اكنون Business Lounge يا بيزينس لانژ فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) كه در پاره اي از مواقع به اشتباه بيزينس لانچ تلفظ مي شود مهمترين و معروفترين لانژ اختصاصي در كشور است.

خدمات سي آي پي فرودگاه امام خميني


CIP چيست؟ CIP (سي آي پي) مخفف عبارت Commercial Important Person مي باشد و به افرادي اطلاق مي شود كه از نظر تجاري مهم هستند. خدمات قابل ارائه به VIP و CIP در فرودگاه، هتل، سالن هاي همايش و … تقريبا يكسان و تفاوت عمده بين اين دو در تامين امنيت براي VIP است.

در بسياري مواقع مسافرين براي سفر هاي خود به دنبال خدمات اختصاصي و راحتي هستند تا بتوانند با كمترين استرس و دغدغه فكري به سفر بروند و براي اين منظور فرودگاه هاي مختلف اقدام به ارائه خدمات خاصي با عنوان CIP نموده اند كه مسافرين علاقمند به استفاده از اين خدمات مي توانند از قبل آن را از آژانس هاي گردشگري تحت قرار داد فرودگاهي خريداري كنند. در اين زمينهتشريفات اختصاصي واران سي آ پي به عنوان يكي از شركت هاي تحت قرار داد فرودگاهي، خدمات CIP رابه مسافرين ارائه مي دهد و مسافرين مي توانند با درخواست خود و مشخص كردن نوع خدمات مورد نياز كلاس درخواستي CIP را خريداري مي كنند.

ممك است براي شما نيز اين سئوال پيش آيد كه تفاوت ميان خدمات VIP فرودگاه امام و CIP در چيست؟ تفاوت عمده ميان اين دو نوع خدمات در تأمين امنيت است. مقصود از تأمين امنيت نيز استفاده از محافظان شخصي، جايگاه هاي اختصاصي، دوربين هاي نظارت تصويري و امكاناتي از اين دست مي باشد. از اين رو اشخاص VIP به دليل حساسيت هاي شغلي بيشتر از امكانات امنيتي بيشتري نيز برخوردارند. نكته ديگري كه در مورد اين دو نوع خدمات بايد بدانيد اين است كه هزينه خدمات VIPمعمولا توسط سازمان مربوطه پرداخت مي شود. اين در حاليست كه هزينهCIP فرودگاه امام توسط خود افراد پرداخت مي شود.

سالن CIP فرودگاه امام خميني


اين سالن، مجهز ترين سالن تشريفات اختصاصي كشور به حسابمي آيد كه در مساحتي برابر با ۷ هزار متر مربع در سه طبقه به بهره برداري رسيده است. مسافرين ورودي و خروجي فرودگاه امام خميني(ره) كه مايل هستند بعد و قبل از پرواز را در فضايي آرام و بدون استرس بگذرانند مي توانند از سالن تشريفات و امكانات موجود در آن بازديد و استفاده نمايند. اين جايگاه به عنوان يك ترمينال اختصاصي براي افراد ويژه به نحوي طراحي شده است كه مسافرين محترم جايگاه به همراه مستقبلين و يا مشايعين محترم در فضايي آرام و بدون نياز به اجراي فرايندهاي عادي عمليات فرودگاهي نظير دريافت كارت پرواز و تحويل بار در اين مدت ضمن استراحت و پذيرايي شايسته از ميز اردو مجهز استفاده نمايند.

خدمات CIP فرودگاه امام خميني

  • ارائه خدمات انتقال مسافر از مبدا به فرودگاه و بالعكس بوسيله خودروهاي تشريفات

  • ترانسفر تا پاي پلكان پرواز و بالعكس توسط راهنماي مخصوص CIP
  • كافي شاپ لوكس و سرو انواع نوشيدني گرم و سرد و انواع شيريني، سالاد و دسر جهت مسافرين CIP
  • امكان استفاده از ميز اردور جهت مسافرين، مستقبلين و مشايعت كنندگان
  • دريافت كارت پرواز توسط مسئولين مربوط CIP
  • انجام كليه امور مربوط به بار و ويزا توسط مسئولين مربوط CIP (اخذ ويزا فرودگاهي با هماهنگي قبلي)
  • استفاده و تردد گيت هاي اختصاصي سپاه، پليس، گمرك و پذيرش بار
  • استفاده از فروشگاه هاي لوكس با برندهاي خارجي و داخلي معتبر
  • استفاده از اينترنت وايرلس و اتاق مخصوص كامپيوتر و اينترنت
  • باجه بانك اختصاصي به منظور انجام امور بانكي اعم از ارزي (غير از ارز مسافرتي) و ريالي مسافرين
  • اتاق اختصاصي سيگار با تهويه استاندارد
  • فروشگاه خشكبار، چرم، صنايع دستي و خاويار
  • سالن كنفرانس و ملاقات هاي خصوصي جهت مذاكرات تجاري
  • سوئيت هاي ويژه براي اقامت هاي موقت و استراحت هاي كوتاه

CIP چيست

مسافرين مي توانند با انتخاب هر كدام از خدمات CIP از شركت نسبت به رزرو آن اقدام نمايند و لازم به ذكر است هزينه هاي مربوط به ارايه خدمات CIP بستگي به اجزاي انتخابي مسافرين دارد. همچنين مسافرين علاقمند مي توانند از خدماتVIP براي گشت ها، اقامت، راهنمايي تور در داخل ايران نيز استفاده نمايند. در اين خصوص شركت با كادري مجرب و داشتن هتل هاي بسيار لوكس تحت قرار داد و نمايندگي خطوط هواپيمايي آمادگي دارد تا نسبت به ارايه خدمات CIP و VIP در ايران و اروپا به مسافرين علاقمند خدمات ويژه ارايه نمايد.

زماني كه قصد پرواز به كشوري را داريد، بليطي از شركت هواپيمايي خريداري مي كنيد كه در آن نوشته شده در روز و ساعت مشخصي بايد در فرودگاه باشيد. سفر دغدغه هاي زيادي دارد، از بستن چمدان تا بردن مدارك و وسايل مورد نياز. روزي كه پرواز داريد در بهترين حالت ممكن يك آژانس خبر مي كنيد چمدان را كشان كشان به ماشين منتقل كرده و به دليل اينكه ورود ماشين هاي متفرقه به داخل فرودگاه هزينه اضافي در بردارد بايد پياده شويد و دوباره چمدان را به دنبال خود بكشيد تا به سالن انتظار برسيد. البته آنجا هم شرايط خيلي مطلوب نيست دوندگي هاي خودش را دارد بايد ضمن اين كه حواستان به چمدانتان است به دنبال كارت پرواز برويد، در صف طولاني تفتيش بدني بايستيد تا از گيت رد شويد.

ما به شما براي رهايي از اين اضطراب ها خدمات CIP را پيشنهاد مي كنيم.

حالا فكر كنيد شما قصد سفر با هواپيما داريد، بعد از رزرو بليط با خريد cip چه اتفاقي مي افتد؟

ترانسفر: از درب خانه ماشيني به دنبال شما مي آيد. وظيفه حمل و نقل چمدان شما با شخص راننده است. بعد از اينكه به فرودگاه رسيديد به افرادي كه خدمات سي آي پي ارائه مي دهند معرفي مي شويد.

گروه سي آي پي آموزش ديده اند تا براي شما محيطي راحت و بدون دغدغه فراهم كنند. آن ها چمدان شما را تحويل مي گيرند و با احترام و تشريفات شما را به سالن ويژه مي برند.

بيزينس لانج: به مجموعه اي از خدمات فست ترك، گيت اختصاصي بازرسي پليس فرودگاه، تحويل بار، دريافت كارت پرواز از گيت اختصاصي فرست كلاس، گيت اختصاصي گذرنامه و خدمات سالن بيزينس لانج گفته مي شود.كه در ادامه اين مقاله بيشتر بابيزينس لانژ آشنا خوايد شد.

چه خدماتي در سالن بيرينس لانژ ارائه مي شود؟

در آنجا شما مي توانيد حين صرف فنجان قهوه روزنامه بخوانيد، دراتاق هاي مخصوص سيگار بكشيد، غذاهاي خوشمزه صرف كنيد، حتي اگر پرواز تاخير داشت با آسودگي خاطر در اتاق هاي مخصوص استراحت كنيد.

با خدمات فست ترك چيست ؟ فست ترك (fast track) نه تنها كارت پروازتان را بدون دردسر به شما مي دهند، از گيت اختصاصي بازرسي پليس فرودگاه بدون دردسر ماندن در صف هاي طولاني رد مي شويد. همچنين زماني كه از سفر خارجي بعد از ساعت ها معطلي در فرودگاه و پرواز هاي طولاني خسته كننده به فرودگاه مقصد رسيديد؛ ديگر نگران چمدان، مهر پاسپورت، پليس و ... نخواهيد بود.

با رزرو خدمات سي آي پي شما به عنوان مسافران ويژه فرودگاه با ماشين از سالن تا پاي پلكان هواپيما مي رويد، معمولا اولين صندلي هاي هواپيما براي شما در نظر گرفته مي شود، و جزو اولين نفراتي هستيد كه بدون دردسر به هواپيما وارد يا از آن خارج مي شويد.

سرويس هاي سي آي پي واران

اگر سفرتان تجاري باشد، ممكن است هنگامي كه وارد فرودگاه مي شويد گروهي به استقبالتان مي آيند، يا زمان اتمام جلسه مشايعت كنندگاني خواهيد داشت كه تمايل داريد به خوبي و با احترام با آن ها برخورد شود، در خدمات فست ترك براي گروه مستقبلين يا مشايعين هم پذيرايي درخور شان صورت مي گيرد و دغدغه اي بابت اين موضوع نخواهيد داشت.

براي سفرهاي خارج از كشور cip فرودگاه امام با ارائه امكانات در خدمت گزاري به شما حاضر است و براي سفرهاي درون مرزي سي آي پي فرودگاه مهرآباد در خدمت شما مي باشد.

علت كيفيت متمايز خدمات ارائه شده توسط خدمات تشريفات واران

  • استفاده از رانندگان مجرب و مسلط به شهر شناسي

  • استفاده از بروزترين خودرو ها
  • استفاده از سيستم تهويه مطبوع خودرو بدون دريافت هزينه اضافي
  • دقت در انجام سرويس در زمان معين شده توسط مسافرين گرامي
  • امكان ثبت شكايت به هردليل از نحوه ي انجام سرويس در وب سايت
  • تماس با مسافرين گرامي در فاصله زماني معين توسط كارشناسان موسسه جهت ارزيابي سطح رضايتمندي
  • مشاهده هزينه ترانسفر هنگام ثبت رزرو درخواستي در وب سايت

از ديگر خدمات ارائه شده توسط خدمات تشريفات واران در حوزه ترانسفر فرودگاهي ،ارائه خودرو هاي لوكس و خودرو هاي گروهي با توجه به نياز مسافرين گرامي ميباشد .

سي آي پي چيست

حروف انگليسي CIP سي آي پي مخفف كلمات انگليسي Commercial Important Person به معني افراد مهم اقتصادي است ، افراد مهم اقتصادي به واسطه مسئوليت و تأثيراتي كه در مبادلات اقتصادي دارند به شدت از جهت زمان در مضيقه بوده و از اين جهت نيازمند خدمت رساني سريع و متفاوتي نسبت به عموم هستند.

يكي از مرسوم ترين خدمات مورد نياز اين بخش از جامعه، تسهيل فرايند تشريفات فرودگاهي است چرا كه اين افراد به واسطه فعاليت خود مرتباً نيازمند سفرهاي داخلي و خارجي هستند و استفاده بهينه از مدت حضور در فرودگاه براي آنان ارزش بسيار زيادي دارد.

جايگاه تشريفات اختصاصي CIP چند سالي است كه جاي خود را در فرودگاههاي كشور باز كرده و امروز استفاده از آن به جزء لاينفك سفر مديران و فعالان اقتصادي تبديل شده است.

فرودگاه بين المللي مهرآباد به واسطه موقعيت مكاني خود و سابقه بسيار زياد آن در كشور جايگاه بسيار ويژه اي به خود اختصاص داده و كمتر ايراني را مي توان يافت كه در طول مدت عمر خود از اين فرودگاه استفاده نكرده باشد.

خوشبختانه چند سالي است كه به همت بخش خصوصي اين فرودگاه مجهز به يكي از مدرن ترين جايگاه هاي تشريفاتي در كشور شده است.

تشريفات اختصاصي واران انصافاً يكي از برترين جايگاههاي CIP در كشور است. ورود به اين جايگاه به تنهايي كافي است كه با مشاهده اوج هنر معماري و ذوق طراحان و سازندگان اين مجموعه احساس دلپذيري داشته باشيد.

بر خلاف ديگر جايگاه هاي CIP در كشور، اين جايگاه به نحوي طراحي شده كه شما با حركت در آن، سبك هاي معماري سنتي و مدرن را مشاهده خواهيد كرد. فضاي دلچسب اين جايگاه CIP احساس بي نظيري از حضور در فرودگاه براي شما به يادگار خواهد گذاشت.

كيفيت خدمات در اين جايگاه از سوي برند تشريفات تجاري ايران تضمين مي شود.

اين جايگاه CIP كه با افتخار مي توان آن را CIP Lounge ناميد مجهز به امكانات منحصر به فردي از جمله سوئيت براي استراحت ميهمانان و اقامت، سالن اجلاس، سالن همايش و كافي شاپ است.

سرويس CIP

اين جايگاه مدرن مستقلاً امكان ترانسفر عادي و يا تشريفاتي را نيز فراهم كرده است و مي توان كل فرايند سفر را از درب منزل تا بازگشت به منزل يا محل كار به صورت آنلاين سفارش داد.

معرفي خدمات CIP بانك پاسارگاد

يكي از خدمات رفاهي در نظر گرفته شده براي مشتريان وفادارد، بهره مندي از جايگاه تشريفات فرودگاه امام خميني (ره) و

خدمات CIP بانك پاسارگاد مي باشد.

تعداد سهميه در نظر گرفته شده براي هر مشتري وفادار با توجه به آخرين رده ايشان تخصيص يافته و براي سفر رفت و يا برگشت در يك دوره چهار ماهه قابل استفاده خواهد بود. جهت اطلاع از سهميه باقيمانده در اين دوره به آدرس خدمات CIP— ثبت درخواست رزرو، مراجعه فرماييد.

نكات قابل توجه

  • انجام رزرو قبلي و همراه داشتن كارت وفاداري و رمز مجازي جهت استفاده از خدمات CIP الزامي مي باشد. لذا در صورت تمايل به استفاده از اين خدمات ضرورت دارد حداقل يك هفته پيش از سفر به يكي از راه هاي زير نسبت به انجام رزرو اقدام نماييد:

ثبت درخواست رزرو خدمات در سايت باشگاه از طريق مراجعه به آدرس خدمات CIP ثبت درخواست رزرو
مراجعه به شعب بانك پاسارگاد

  • خدماتي كه از طريق جايگاه تشريفات فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) ارائه مي گردد به شرح ذيل مي باشد:

  1. انجام كليه امور تشريفات سپردن و استرداد بار توسط متصديان تشريفات
  2. انجام تشريفات گمركي
  3. انجام كليه تشريفات ترافيكي اعم از رزرو جا و اخذ كارت سوار شدن به هواپيما
  4. انجام امور بانكي مربوط به عوارض خروجي
  5. پذيرايي از مسافر و استفاده از سلف سرويس رايگان در جايگاه
  6. استفاده از خدمات اينترنت بدون سيم رايگان در محل جايگاه
  7. همراهي و اسكورت از محل جايگاه تا پاي پلكان هواپيما و بلعكس با برخورداري از تشريفات و گيت اختصاصي
  • حضور در فرودگاه 3 ساعت قبل از پرواز الزامي مي باشد.
  • استفاده از ترانسفر فرودگاهي، اخذ ويزا، استفاده از سوييت ها، پاركينگ و ساير خدمات قابل ارائه در سالن CIP با پرداخت هزينه امكان پذير خواهد بود.
  • در حال حاضر ارائه ارز مسافرتي در سالن CIP صرفا با ارائه حواله بانك سامان امكان پذير مي باشد.
  • آدرس سالن CIP: فرودگاه بين المللي امام خميني روبروي برج مراقبت جايگاه تشريفات اختصاصي
  • مسافراني كه از خطوط هوايي British Airways استفاده مي نمايند قادر به استفاده از خدمات CIP نخواهند بود.
  • در صورت تمايل مي توانيد به عنوان مشايعت كننده و يا مستقبل از سهميه تخصيص يافته استفاده نماييد.
  • استفاده از خدمات CIP براي افراد كمتر از 2 سال رايگان مي باشد و سهميه اي كسر نخواهد شد.

بازدید : 234
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

فست ترك فرودگاه امام خميني

فست ترك شامل ورود از گيت اختصاصي پليس فرودگاه، همراهي كاركنان تشريفات فرودگاهي جهت تحويل بار و دريافت كارت پرواز از گيت فرست كلاس و يا بيزينس كلاس شركت هواپيمايي و عبور از گيت اختصاصي پليس گذرنامه مي باشد.

طي كردن روال اداري خدمات فرودگاهي از بدو ورود به محوطه هر فرودگاهي تا زمان ورود به داخل هواپيما و نشستن در صندلي مخصوص، يكي از مهمترين و شايد پر استرس ترين بخش سفر باشد. در اينگونه مواقع اغلب مسافرين و يا آن دسته از افرادي كه در طول سال ب مسافرت هاي زيادي ميروند به دنبال راه كارهايي هستند كه اين فرايند را آسان كنند و درگيري آنان را با قوانين و مقررات دست و پا گير كمتر و اطمينان خيال و آرامش خاطر آنان را فراهم نمايد.
اين نگراني اغلب در پرواز هاي خروجي زياد است و در پرواز هاي ورودي به علت اينكه مسافرين به محض خروج از هواپيما به گيت گذرنامه مراجعه و سپس بار خود را تحويل مي گيرند؛ مي توان متصور بود كه اغلب اين نگراني ها وجود ندارد.
بر همين اساس مسافرين پرواز هاي خروجي فرودگاه بين المللي امـام خميني (ره) (IKIA) در صورت تمايل مي توانند از خدمات فست ترك اين فرودگاه پيشرفته و زيبا استفاده نمايند تا فرايند سفر آنان تبديل به خاطره اي دل انگيز و روح نواز گردد.

فست ترك فرودگاه امام
مسافرين محترم كه خدمات فست ترك را از طريق تشريفات اختصاصي واران رزرو نمايند، در بدو ورود به سالن پروازهاي خروجي فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) با مراجعه به درب مخصوص كه در كنار پله هاي برقي ورود و خروج به سمت ترمينال پرواز هاي ورودي قرار دارد، با ارائه كد رزرو به ميز مخصوص تشريفات تجاري فرودگاه، ضمن استفاده از گيت اختصاصي بازرسي پليس فرودگاه به محوطه مسافري فرودگاه وارد شده و به همراه همكاران ما در فرودگاه بار خود را شخصاً به گيت مخصوص شركت هواپيمايي تحويل و كارت پرواز دريافت نمايند.
لطفاً توجه داشته باشيد در صورتيكه از طريق اين سامانه رزرو خدمات تشريفات تجاري فرودگاهي را انجام داشته باشيد، مي توانيد بدون توجه به كلاس پروازي خود از گيت فرست كلاس و يا بيزينس كلاس شركت هواپيمايي خود “كه بسيار خلوت تر از گيت هاي كلاس اكونومي است” كارت پرواز را دريافت و بار خود را تحويل دهيد.
بعد از اين مرحله و تحويل بار و دريافت كارت پرواز با همراهي همكاران ما كه براي استقبال از شما آموزش هاي ويژه اي ديده اند به گيت اختصاصي پليس گذرنامه ناجا كه مخصوص مسافرين تشريفات تجاري فرودگاهي است راهنمايي شده و بدون قرار گرفتن در صف هاي طولاني با ارائه گذرنامه معتبر، فيش پرداخت عوارض خروج از كشور، كارت پرواز از گيت گذرنامه خارج شده و پس از طي كردن يك راهروي كوتاه به محيط Free Shop فرودگاه وارد شده و مي توانيد در آرامش كامل از خدمات عمومي فرودگاه استفاده نماييد.

ترانسفر فرودگاهي

به انتقال مسافران از مبدا به فرودگاه ترانسفر فرودگاهي گفته مي شود. معمولا خدمات ترانسفر فرودگاهي زير مجموعه خدمات تشريفاتي است. تشريفات اختصاصي واران نيز خدمات تشريفاتي خود را در اين زمينه به صورت كاملا ارائه مي دهد. اين سرويس تشريفات اختصاصي واران را ميتوانيد در داخل كشور در تهران و همچنين كليه مراكز استان ها استفاده مي توانيد از خدمات ترانسفر فرودگاهي شركت ما استفاده كنيد.

خدمات ترانسفر فرودگاهي

خدمات ترانسفر فرودگاهي شامل ارائه خودروهاي لوكس و نيمه لوكس براي انتقال مسافران از فرودگاه به داخل شهر و بلعكس مي باشد. شما چه راهي سفر باشيد و چه از سفر بخواهيد برگرديد مي توانيد از خدمات ترانسفر فرودگاهي استفاده كنيد. همچنين مي توانيد درخواست راننده با قابليت صحبت به زبان هاي خارجي را بدهيد.

سرويس VIP تشريفات اختصاصي واران

سرويس متمايز براي مسافران ويژه با خدمات به شرح زير:
در خروج:

  • ملاقات مهماندار با مسافر در ورودي ترمينال عمومي
  • تحويل بار و چمدان توسط باربر
  • انجام كليه امور فرودگاهي از قبيل گذرنامه، بازرسي، گمرك و غيره توسط مهماندار
  • استراحت و استفاده از لانج VIP قبل از پرواز با امكاناتي همچون TV، WIFI ، روزنامه و مجلات روز
  • همراهي مسافر از لانج تا هواپيما 20 دقيقه قبل از پرواز

در ورود:

  • ملاقات با مسافر پاي پرواز توسط مهماندار
  • انتقال مسافر تا ترمينال VIP با خودروي ويژه
  • تحويل گرفتن بار توسط باربر
  • انجام كليه امور فرودگاهي از قبيل گذرنامه، بازرسي، گمرك و غيره توسط مهماندار

مراقبت و تشريفات اختصاصي واران

ش=تشريفات اختصاصي واران

تشريفات اختصاصي واران در راستاي تكميل سرويس هاي ويژه ي خود جهت ارامش بيشتر و رفاه حال مشتريان خاص با همكاري مجموعه هاي معتبر در زمينه سرويس مراقبت تشريفات (محافظ شخصي) اقدام به ارائه سرويس رزرو cip منحصر به فرد نموده است.

  • توانايي افراد حفاظت:
  1. دفاع شخصي
  2. آموزش تئوري امورحفاظتي
  3. آشنايي با قوانين ومقررات حقوق
  4. مديريت بحران
  5. زبان بدن
  6. كمك هاي اوليه
  7. اطفاء حريق
  8. آموزش هاي پيشگيري از خطر

سالن تشريفات فرودگاه بين المللي امام خميني (CIP)

خدمات ويژه ي ما در لحظه ي ورود
همكاران ما مفتخرانه ورود شما را در بدو امر به فرودگاه خوش آمد مي گويند. ماشين تشريفاتي شما را به جايگاه تشريفات اختصاصي مشايعت مي كند و تمامي امور مربوط دريافت چمدان و امور رواديد (حتي اخذ ويزاي فرودگاهي ايران جهت ميهمانان خارجي) براي شما تسهيل مي گرديد. در مدت انتظار جهت انجام امورات لازمه، مهمانداران در جايگاه از شما به نحويشايسته پذيرايي خواهند كرد. انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و سرونوشيدني و استراحت در محيطي شيك و آرام و دور از روال اداري هديه ما در بدو ورود به شماست.
سپس در صورت درخواست ترانسفر، سرويس منحصر به فرد ما تا درب منزل ميزبان شما خواهد بود.

خدمات ويژه ي ما در لحظه ي خروج

تشريفات فرودگاهي
شروع مسافرت هاي تجاري و تفريحي خودتان را با ما تجربه كنيد سرويس ترنسفرVIP از درب منزل،هتل يا محل كار شما آغازي بر ثبت لحظاتي خاص است. ورود شما به جايگاه تشريفات فرودگاه همراه با خوش آمد گويي در بدو امر به جايگاه، حمل چمدان هاي شما به قسمت بار توسط افراد ، دريافت مدارك شما و انجام مراحل اداري در حالي كه شما در فضاي لانج اختصاصي مشغول سپري نمودن لحظات خود هستيد، از وظايف افراد با تجربه جايگاه تشريفات اختصاصي فرودگاه است. منوي غذايي متنوع و سرونوشيدني همراه با استفاده از اينترنت پرسرعت جهت انجام كارهاي شخصي و تجاري خود از ديگر مزيت هاي استفاده از اين سرويس است.

در مدت زمان حضور در جايگاه شما مي توانيد امورات ارزي خود را در شعبه بانك مستقر در جايگاه انجام دهيد. البته امكان بازديد از فروشگاه هاي صنايع دستي و خشكبار نيز فراهم شده است.

بعد از دريافت كارت پرواز و مدارك خود از كارمند مربوطه ، مي توانيد آماده خروج از سالن در قسمت گيت هاي مخصوص خروجي شويد. تيم تشريفات شما را تا محل سوارشدن به هواپيما با خودروهاي ويژه تشريفات همراهي خواهند نمود.

براي خريد آنلاين cip فرودگاه امام به وب سايت واران مراجعه كنيد.

بازدید : 226
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آشنايي با VIP و CIP

بسياري از ما عبارت VIP را بارها شنيده ايم. اين اصطلاح براي توصيف افرادي به كار مي رود كه از نظر سياسي و يا هنري از اهميت ويژه اي برخوردار هستند. VIP در حقيقت مخفف Very Important Person است. اين افراد در مكان هاي خاصي چون فرودگاه ها يا حتي جشنواره ها از جايگاه ويژه اي مورد پذيرايي قرار مي گيرند.

حروف انگليسي CIP «سي آي پي» مخفف كلمات انگليسي Commercial Important Person به معني «افراد مهم اقتصادي است»، افراد مهم اقتصادي به واسطه مسئوليت و تأثيراتي كه در مبادلات اقتصادي دارند به شدت از جهت زمان در مضيقه بوده و از اين جهت نيازمند خدمت رساني سريع و متفاوتي نسبت به عموم هستند.. خدمات CIP نيز دربرگيرنده خدماتي است كه به اين افراد مهم و سرشناس ارائه مي شود. CIP در حقيقت جايگاهي براي عرضه تشريفات اختصاصي به مشتريان است كه به طور معمول در فرودگاه ها، هتل ها، سالن هاي همايش و مكان هاي مشابه در اختيار آنها قرار مي گيرد.

ترانسفر فرودگاهي چيست؟

شركت واران افتخار دارد خدمات ترانسفر تشريفاتي خود را به فرودگاه هاي امام خميني (ره) و مهرآباد را با بالاترين كيفيت ممكن براي كليه درخواست كنندگان انجام دهد. اگر براي سفر از هواپيما استفاده مي كنيد و قصد داريد باخيال راحت و خيلي لوكس و شيك به فرودگاه جهت سوار شدن به هواپيما برويد مي توانيد با شماره گيري تلفن هاي شركت واران به رزرو خدمات ترانسفر فرودگاهي كنيد. خدمات ترانسفر فرودگاهي موسسه اجاره خودرو اتو استايل با بالاترين كيفيت ممكن انجام مي شود. كليه خودروهايي كه براي ترانسفر فرودگاهي ارسال مي شوند قبل از ارسال چكاپ كامل مي شوند. سپس براي انجام ترانسفر فرودگاهي، خودرو مورد نظر را انتخاب كرده و براي رزرو ترانسفر فرودگاهي با ما تماس بگيريد.

ترانسفر فرودگاهي يعني انجام انتقال مهمانان و مشتريان از فرودگاه به محل مورد نظر و يا از محل مورد نظر به فرودگاه است. موسسه اجاره خودرو اتو استايل با ارائه خدمات با كيفيت و لوكس ترانسفر تشريفاتي آماده خدمات رساني در اين زمينه است. ترانسفر هاي فرودگاهي با رانندگان مجرب انجام مي شود.

ترانسفر فرودگاهي چيست

خدمات ترانسفر

خدمات ترانسفر فرودگاه مهرآباد شامل ترانسفر از منزل تا فرودگاه به خودروي درخواستي و نيز ترانسفر تا پرواز از مسير اختصاصي مي شود.

جايگاه تشريفات اختصاصي CIP فرودگاه بين المللي مهرآباد

يكي از مرسوم ترين خدمات مورد نياز اين بخش از جامعه، تسهيل فرايند تشريفات فرودگاهي است چرا كه اين افراد به واسطه فعاليت خود مرتباً نيازمند سفرهاي داخلي و خارجي هستند و استفاده بهينه از مدت حضور در فرودگاه براي آنان ارزش بسيار زيادي دارد.

جايگاه خدمات تشريفات فرودگاه CIP چند سالي است كه جاي خود را در فرودگاههاي كشور باز كرده و امروز استفاده از آن به جزء لاينفك سفر مديران و فعالان اقتصادي تبديل شده است.

فرودگاه بين المللي مهرآباد به واسطه موقعيت مكاني خود و سابقه بسيار زياد آن در كشور جايگاه بسيار ويژه اي به خود اختصاص داده و كمتر ايراني را مي توان يافت كه در طول مدت عمر خود از اين فرودگاه استفاده نكرده باشد.

خوشبختانه چند سالي است كه به همت بخش خصوصي اين فرودگاه مجهز به يكي از مدرن ترين جايگاه هاي تشريفاتي در كشور شده است.

اين جايگاه كه با سرمايه گذاري شركت افق ماندگار آسمان سير طراحي و ساخته شده است انصافاً يكي از برترين جايگاههاي CIP در كشور است. ورود به اين جايگاه به تنهايي كافي است كه با مشاهده اوج هنر معماري و ذوق طراحان و سازندگان اين مجموعه احساس دلپذيري داشته باشيد.

بر خلاف ديگر جايگاه هاي CIP در كشور، اين جايگاه به نحوي طراحي شده كه شما با حركت در آن، سبك هاي معماري سنتي و مدرن را مشاهده خواهيد كرد. فضاي دلچسب اين جايگاه CIP احساس بي نظيري از حضور در فرودگاه براي شما به يادگار خواهد گذاشت.

اين جايگاه CIP كه با افتخار مي توان آن را CIP Lounge ناميد مجهز به امكانات منحصر به فردي از جمله سوئيت براي استراحت ميهمانان و اقامت، سالن اجلاس، سالن همايش و كافي شاپ است.

اين جايگاه مدرن مستقلاً امكان ترانسفر عادي و يا تشريفاتي را نيز فراهم كرده است و مي توان كل فرايند سفر را از درب منزل تا بازگشت به منزل يا محل كار به صورت آنلاين سفارش داد.

هزينه cip فرودگاه امام

تعرفه رسمي خدمات CIP فرودگاه بين المللي مهرآباد

هزينه CIP فرودگاه مهرآباد به صورت زير است:

  • دريافت كارت پرواز و تحويل بار + ترانسپورت تا پاي پرواز: ۱۵۰.۰۰۰ تومان "سالن لانچ مجهز به اتاق سيگار، نمازخانه، اينترنت پر سرعت، كافي شاپ و ... مي باشد"
  • سوئيت: ورودي ۷۵.۰۰۰ تومان؛ هزينه هر ساعت اقامت ۳۰.۰۰۰ تومان "صبحانه رايگان، هر وعده غذايي در لانچ: ۵۰.۰۰۰ تومان"
  • هزينه خدمات ويلچر براي مسافرين خاص: ۱۰۰.۰۰۰ تومان "هنگام رزرو حتماً نياز به خدمات ويلچر قيد شود"
  • حيوانات خانگي: ۱۰۰.۰۰۰ تومان "حيوانات خانگي مي بايست حتماً در قفس هاي مخصوص حمل حيوانات (cage) باشند"
  • سالن اجلاس: ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان؛ تعداد ميهمانان ۲۰ الي ۲۵ نفر و مدت زمان ۴ ساعت "هزينه ساعت مازاد: ۳۰۰.۰۰۰ تومان؛ پذيرايي ميان وعده براي هر نفر: ۱۵.۰۰۰ تومان"
  • سالن همايش: ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان؛ براي مدت زمان ۲ الي ۴ ساعت "هزينه پذيرايي هر ساعت: ۴۵۰.۰۰۰ تومان؛ ميان وعده براي هر نفر: ۱۵.۰۰۰ تومان"

تفاوت خدمات VIPو CIP

ممكن است براي شما نيز اين سئوال پيش آيد كه تفاوت ميان خدمات VIP و CIP در چيست؟ تفاوت عمده ميان اين دو نوع خدمات در تأمين امنيت است. مقصود از تأمين امنيت نيز استفاده از محافظان شخصي، جايگاه هاي اختصاصي، دوربين هاي نظارت تصويري و امكاناتي از اين دست مي باشد. از اين رو اشخاص VIP به دليل حساسيت هاي شغلي بيشتر از امكانات امنيتي بيشتري نيز برخوردارند. نكته ديگري كه در مورد اين دو نوع خدمات بايد بدانيد اين است كه هزينه خدمات VIPمعمولا توسط سازمان مربوطه پرداخت مي شود. اين در حاليست كه هزينه خدمات CIP توسط خود افراد پرداخت مي شود.

نمونه خدماتVIP و CIP

فرودگاه: انجام كليه تشريفات مسافر از قبيل دريافت كارت پرواز، تحويل جامه دان، پذيرايي در سالن، بازرسي اختصاصي، ترانسفر تا پاي پلكان پرواز و ....
هتل: در اتاق يك دسته گل، شيريني، انواع ميوه جات، همراه با يك كارت خير مقدم گذاشته مي شود.
سالن همايش: اختصاص نزديك ترين صندلي به سكوي اجراي همايش، ميز براي پذيرايي، شيريني، انواع ميوه جات و...

خدمات CIP در فرودگاه

يكي از دغدغه هاي مسافراني كه پرواز را براي سفرهاي خود انتخاب مي كنند، ساعات پيش از سوار شدن به هواپيما است. از اين رو براي برخي از مسافران بهره مند شدن از خدمات اختصاصي اهميت ويژه اي دارد. اينكه بتوان با كمترين استرس و دغدغه فكري پا به هواپيما گذاشت، مسئله مهمي است. از همين رو و براي بهره مند شدن از چنين خدماتي، مسافران بايد خدمات CIP فرودگاه مورد نظر خود را از پيش از طريق آژانس هاي مسافرتي تهيه كنند.

خدمات CIP فرودگاه بين المللي مهرآباد

فرودگاه بين المللي مهرآباد يكي از فرودگاه هاي مهم كشور است كه براي رفاه حال مسافران خود به ارائه خدمات CIP به مسافرانش اقدام كرده است.

سالن CIP فرودگاه بين المللي مهرآباد

سالن تشريفات اختصاصي CIPفرودگاه مهرآباد در فضايي زيبا و با امكانات عالي توسط شركت افق ماندگار آسمان سير طراحي شده و در ترمينال يك واقع شده است. اين سالن با ظرفيت پذيرايي براي بيش از 150 نفر مسافر و نيز طراحي زيبا و منحصر به فرد ميزبان مسافرين كليه ايرلاين ها در فرودگاه مهرآباد است. اگرچه مكان اين سالن در ترمينال يك است ولي امكان استفاده مسافرين كليه خطوط هوايي وجود دارد.

امكانات CIP فرودگاه بين المللي مهرآباد

خدماتي كه در سالن تشريفات اختصاصي فرودگاه مهرآباد ارائه مي شود، عبارت است از:

تشريفات فرودگاه مهرآباد

خدمات DCS

• اخذ كارت پرواز به صورت ويژه
• پيگيري امور مربوط به اضافه بار
• تحويل و حمل بار
• امور مربوط به حيوانات

خدمات ترانسفر

خدمات ترانسفر فرودگاه مهرآباد شامل ترانسفر از منزل تا فرودگاه به خودروي درخواستي و نيز ترانسفر تا پرواز از مسير اختصاصي مي شود.

خدمات جانبي

• سالن اختصاصي مسافرين با ظرفيت بيش از 150 نفر
• اينترنت پرسرعت
• بوفه با انواغ غذا و نوشيدني
• انجام كليه امور پرواز توسط مهماندار
• گيت اختصاصي بازرسي
• اتاق سيگار
• غرفه هاي تجاري و تبليغاتي
• كافي نت
• سالن برگزاري جلسات با ظرفيت 40 نفر
• سالن برگزاري كنفرانس با ظرفيت 80 نفر

براي خريد CIP به وب سايت واران مراجعه نماييد.

بازدید : 261
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

خدمات VIP و خدمات CIP

شايد شما جزو آن دسته از مسافراني هستيد كه زياد سفر مي كنيد و ممكن است زمان زيادي از وقتتان در اثر تاخير حركت هواپيما و يا انتظار استقبال خانواده از شما تلف شود كه قطعا هر كسي دوست دارد اين زمان را به دور از ازدحام و شلوغي و در آرامش باشد و به عبارتي در پي خدمات اختصاصي تر و راحت تري هستيد تا اين زماني كه سپري مي كنيد برايتان چندان اذيت كننده نباشد، در اين مطلب ما قصد داريم شما را با اين سرويس ها كه به نام خدمات VIP و خدمات CIP نام برده مي شوند، آشنا كنيم. پس در ادامه با الي گشت همراه باشيد.

خدمات VIP

اين نوع خدمات معمولا براي افرادي ارائه مي گردد كه به لحاظ سياسي بسيار معروف هستند مانند روساي جمهور، وزيران، سفيران وديپلمات هايي از اين دست مي باشد. در واقع اين نوع خدمات با تامين امنيت مخصوصي همراه است و مي توان گفت كه تمامي خدمات CIP را با خود به همراه دارد. اما در اين خدمات موضوع امنيت بسيار مورد توجه است به طوري كه تمامي مراحل ارائه خدمات با دوربين هاي محافظتي و همچنين استفاده از محافظان شخصي و ساير ملاحظات امنيتي تحت كنترل مي باشد. از طرفي ديگر هزينه هاي خدمات VIP توسط ارگان مربوطه پوشش داده مي شود. برخي از نمونه هاي اين خدمات را در ادامه توضيح خواهيم داد.

خدمات VIP پرواز

ارائه كنندگان اين نوع خدمات در فرودگاه، مسئوليت انجام تشريفات اين اشخاص مهم سياسي را كه شامل دريافت كارت پرواز، پذيرايي در سالن فرودگاه و هتل هاي فرودگاه مي شود، برعهده دارند كه اين خدمات با يك دسته گل در زمان استقبال و به عنوان خير مقدم همراه است. در واقع تمام امور بر عهده پرسنل اين بخش مي باشد و شخص راحت مي تواند به ساير برنامه هاي شخصي و كاري خود و يا استراحت بپردازد تا هواپيما آماده بوردينگ شود و مسافر سالن را ترك كند.

vip رستوران فرودگاه

خدمات VIP رستوران فرودگاه

اين رستوران كه معمولا بصورت منحصر به فرد، بسيار شيك و مدرن طراحي مي گردد و داراي بهترين امكانات رفاهي همراه با مناظر و چشم انداز هاي فوق العاده مي باشد، به مهمانان خود انواع غذاهاي مدرن و متنوع ارائه مي دهد. علاوه بر اين، طراحي داخلي و چيدمان ميز و صندلي ها با تزيينات شيك، گل آرايي و … همراه است و پرسنل رستوران با كمال احترام از مهمانان خود پذيرايي مي كنند. در واقع فضايي تعبيه شده تا نحوه پذيرايي مسافر به بهترين نحو ممكن صورت پذيرد.

خدمات CIP

شامل مجموعه اي از خدمات و تشريفات فرودگاهي است كه معمولا اشخاصي از آن استفاده مي كنند كه به لحاظ تجاري سرشناس هستند و اكثرا شامل روساي شركت هاي بزرگ و كارخانه و سرمايه گذاران بزرگ مي شود. اما از آنجايي كه اين خدمات خريدني هستند تمتمي مسافران مي توانند با پرداخت هزينه، درخواست خدمات Cip كنند. اين خدمات شامل ارائه امكانات رفاهي ويژه اي است كه موجب استراحت و آرامش بيشتر مسافران مي گردد كه از ورود مسافران به فرودگاه و تحويل گرفتن چمدان ها و مشايعت شما به سالن مخصوص cip شروع مي شود. در ادامه ارائه اين خدمات، امور دريافت كارت پرواز، پذيرايي داخل سالن و راهنمايي به سمت پله هاي هواپيما با تشريفات خاص انجام مي پذيرد.

خدمات CIP شامل چيست؟

خريد cip

  • دو سالن پذيرايي با طراحي زيبا به همراه سلف سرويس هاي مجلل و داراي خوراكي هاي متنوع
  • كافي شاپ هاي شيك با انواع نوشيدني ها
  • راهنمايي مسافران از زمان ورود به سالن تا ورود به هواپيما
  • دريافت ويزاي فرودگاهي در صورت هماهنگي قبلي
  • كافي نت
  • ارائه خدمات بانكي
  • سالن كنفرانس
  • مركز تجاري
  • سوييت ها ي زيبا و داراي امكانات براي اقامت چند ساعته

خدمات CIP فرودگاه امام خميني (ره) IKIA و فرودگاه مهرآباد Mehrabad

سالن CIP فرودگاه بين المللي امام از مجهزترين سالن هاي تشريفات اختصاصي در كشور محسوب مي شود كه در سه طبقه و داراي هفت هزار متر مربع مساحت است و تمامي خدماتي كه در بخش تشريح اين خدمات گفته شد، در اين سالن نيز ارائه مي گردد. داراي فضايي آرام و دلنشين بدون هياهو و سر و صدا بطوري كه تمتمي تدابير لازم براي استراحت شما در نظر گرفته شده است. مسافران مي توانند اين خدمات را براي خود مي توانيد از برخي آژانس هاي مسافرتي از قبيل الي گشت خريداري كنيد.

فرودگاه بين المللي مهر آباد تهران نيز اين خدمات را ارائه مي دهد. جايگاه اختصاصي مربوط به خدمات CIP اين فرودگاه با ۷۵۰۰ متر مرلع مساحت در سه طبقه و داراي امكانات لوكس كه مدت هاست در سطح بين المللي جايگاه ويژه اي دارد.

سالن CIP فرودگاه و يا سالن تشريفات فرودگاه ، استراحتگاهي با خدمات ويژه است كه در اغلب فرودگاه ها وجود دارد. (CIP (Commercial Important Person، كه عموما مورد استفاده تاجران و افراد مشهور قرار مي گيرد، امكانات بسياري دارد؛ از جمله اين امكانات، مي توان به جابه جايي مسافران از محل هواپيما به سالن CIP فرودگاه، برگزاري جلسات در سالن هاي مخصوص كنفرانس و غيره اشاره كرد. سالن CIP، با نام سالن تشريفات فرودگاه نيز شناخته مي شود.

تفاوت سالن CIP و VIP چيست؟

سالن (VIP (Very Important Person، امكاناتي نظير سالن CIP دارد و تنها تفاوت آن، ارائه امكانات امنيتي است. منظور از امكانات امنيتي، خدمات محافظان شخصي و دوربين هاي نظارتي است. به طوري كه بسياري از سياستمداران و افراد دولتي، از اين سالن ويژه استفاده مي كنند.

خدمات CIP فرودگاه امام خميني كدام است؟

سالن CIP فرودگاه امام خميني، مجهزترين سالن تشريفات در ايران است. اين سالن در 3 طبقه با مساحت 8 هزار مترمربع ساخته شده است و چشم اندازي به باند فرودگاه دارد. سالن تشريفات امام خميني، ميزبان تمام مسافران و همراهان آن ها براي استراحت و لذت بردن از خدمات اين سالن است. از امكانات سالن CIP فرودگاه امام خميني، مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • انتقال مسافر از/به فرودگاه به وسيله خودروهاي تشريفات
  • جابه جايي مسافران تا هواپيما و بالعكس توسط راهنمايان مخصوص
  • وجود كافي شاپ لوكس براي سرو انواع نوشيدني، شيريني، سالاد و دسر
  • امكان استفاده از ميز اردور توسط مسافران و همراهان
  • انجام عمليات فرودگاهي، نظير كارت پرواز، توسط مسئولان CIP
  • انجام امور مربوط به بار و ويزا (اخذ ويزا فرودگاهي با هماهنگي قبلي)، توسط مسئولان CIP
  • تردد در گيت هاي اختصاصي پليس و گمرك
  • استفاده از فروشگاه هاي لوكس با برندهاي معتبر
  • امكان استفاده از اينترنت بي سيم پر سرعت
  • امكان استفاده از اتاق كامپيوتر و اينترنت
  • وجود باجه بانكي براي انجام امور ارزي
  • تخصيص اتاق سيگار با تهويه استاندارد
  • تخصيص سالن كنفرانس و ملاقات هاي خصوصي براي جلسات اداري
  • امكان استفاده از سوئيت هاي ويژه براي اقامت موقت مسافران
  • امكان استفاده از پاركينگ اختصاصي
  • امكان پرداخت اضافه بار و عوارض خروجي در سالن تشريفات فرودگاه
  • امكان دريافت خدمات ويلچر و بالابر مخصوص
  • امكان جابه جايي چمدان هاي مسافران تا خودرو شخصي
  • امكان استفاده كودكان از اتاق بازي

لازم به ذكر است، براي ارائه خدمات مناسب توسط سالن هاي CIP فرودگاه، اين سالن هاي تشريفات بر اساس استاندارد مشخصي طراحي مي شوند؛ به همين منظور، امكاناتي كه توسط سالن هاي CIP فرودگاه ها ارائه مي شوند، تفاوت چنداني با يكديگر ندارند.

خريد آنلاين cip

هزينه رزرو سالن CIP فرودگاه امام خميني

سالن CIP امام خميني، براي ارائه خدمات در سالن تشريفات اين فرودگاه، مبالغ مندرج جدول زير را براي سال 97 در نظر گرفته است.

تشريفات فرودگاه CIP| لانج

ﺻﺮف ﻧﻈﺮ از اﯾﻨﮑﻪ ﺑﺮاى ﺗﻔﺮﯾﺢ ﯾﺎ ﮐﺎر ﺳﻔﺮ ﻣﻰ ﮐﻨﯿﺪ، اﺳﺘﻔﺎده از تشريفات فرودگاه CIP لانژ ﻓﺮودﮔﺎﻫﻰ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﮐﻤﮏ ﻣﻰ ﮐﻨﺪ ﺗﺎ ﺗﺠـﺮﺑﻪ اﯾﻰ دﻟﭙﺬﯾﺮ ﺗﺮ را در ﻓـﺮودﮔﺎه ﻫﺎى ﺳﺮﺗﺎ ﺳﺮ دﻧﯿـﺎ ﺗﺠـﺮﺑﻪ ﮐﻨﯿﺪ. ﮔﺎﻫﻰ ﺑﺮاى ﺳﻔﺮ ﺑﻪ ﮐﺸﻮرﻫﺎى دوردﺳﺖ ﯾﺎ ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﯾﻰ در ﻣﺒﻠﻎ ﺑﻠﯿﻂ ﻫـﻮاﭘﯿﻤﺎ ﻣﺠﺒﻮرﯾﻢ ﭼﻨﺪ ﺳـﺎﻋﺘﻰ را در ﻓﺮودﮔﺎﻫﻰ ﺑﯿﻦ ﻣﺒﺪا و ﻣﻘﺼﺪ ﺗﻮﻗﻒ ﮐﻨﯿﻢ. در ﺻﻮرﺗﻰ ﮐﻪ زﻣﺎن اﯾﻦ ﺗﻮﻗﻒ زياد باشد،ﺣﺘﻤﺎ ﺧﺴﺘﮕﻰ راه ﭘﯿﺶ از ﭘﺮواز ﺑﻌﺪى آزار دﻫﻨدهﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد. ﺑﻨﺎﺑﺮاﯾﻦ، اﺳﺘﻔﺎده ى ﺻﺤﯿﺢ از اﯾﻦ ﻣﺪت زﻣﺎن ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﺪ ﻣﻨﺠـﺮ ﺑﻪ آﺳﻮد هﺗﺮ ﺷﺪن ﺳﻔﺮ ﺷﻮد.

در ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﭼﻨﯿﻦ ﻧﯿـﺎزى، ﺗﻤـﺎﻣﻰ ﻓــﺮودﮔﺎه ﻫﺎى ﻣﻌﺘﺒـﺮ درﺳﺮاﺳﺮ دﻧﯿﺎ ﻣﮑﺎﻧـﻰ را ﻓﺮاﻫﻢ آورده اﻧﺪ ﮐﻪ ﻻﻧﺞ(lounge) ﻧﺎﻣﯿﺪه ﻣ ﻰﺷﻮد. اﯾﻦ ﺳﺎﻟﻦ ﻫﺎ ﺑﺎ اﻣﮑﺎﻧﺎت ﻣﺘﻨﻮ عﺷﺎن ﺷﺮاﯾﻄﻰ را ﻓﺮاﻫﻢ ﻣﻰﮐﻨﻨﺪ ﺗﺎ ﻣﺴﺎﻓﺮان در زﻣﺎن ﺗﻮﻗﻒ ﺷﺎن ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﺧﺴﺘﮕﻰ ﭘﺮواز اول ﺧﻮد را از ﺗﻦ ﺑﻪ در ﮐﻨﻨﺪ و ﺑﺮاى ﭘﺮواز ﺑﻌﺪى آﻣﺎده ﺑﺎﺷﻨﺪ.
زﻣﺎن ﺑﯿﻦ دو ﭘﺮواز ﺧﻮد را در ﻣﺤﯿﻄﻰ ﻟﻮﮐﺲ و آرام، ﺑﺎ ﺣﺪاﮐﺜﺮ اﻣﮑﺎﻧﺎت ﺳﭙﺮى ﮐﻨﯿﺪ.
ﺳﺎﻟﻦ ﻫﺎﯾﻰ ﻣﺠﻠﻞ ﺑﺎ اﻣﮑﺎﻧﺎت رﻓﺎﻫﻰ ﺑﻰ ﻧﻈﯿﺮ ﺑـﺮاى اﺳﺘﺮاﺣﺖ و آراﻣﺶ، ﺑﺪور از ﻓﻀﺎى ﭘﺮ از ازدﺣﺎم ﻓﺮودﮔﺎه ﻫﺎى ﭘﺮ رﻓﺖ و آﻣﺪ، ﭘـﺬﯾﺮاﯾﻰ ﺑﺎ اﻧـﻮاع ﻏـﺬاﻫﺎ و ﻧـﻮﺷﯿﺪﻧﻰ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺻـﻮرت ﺳﻠـﻒ ﺳـﺮوﯾﺲ، اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﺖ راﯾـﮕﺎن، اﻣـﮑﺎن ﮔـﺮﻓﺘﻦ دوش و اﺳﺘﻔﺎده از ﺗﻠـﻮﯾﺰﯾﻮن، ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺨﺸﻰ از اﻣﮑﺎﻧﺎت اﯾﻦ ﺳـﺎﻟﻦ ﻫﺎى ﻟﻮﮐﺲ و زﯾﺒﺎ ﻣﻰ ﺑﺎﺷﻨﺪ.
ﻣﺠﻤـﻮﻋﻪ نيلاگشت ﺑﺎ ﮐﺎرﺷﻨـﺎﺳﺎن ﻣﺠﺮب، 24ﺳﺎﻋﺘﻪو7روز ﻫﻔﺘﻪاﻣﮑﺎن رزرو ﺑﯿﺶ از1000ﻻﻧﺞ ﻓﺮودﮔﺎﻫﻰ ،خدمات CIP ومرحبارابراي مسافرين خود ﻓﺮاﻫﻢ ﻣﻰ آورد.
ﮐﺎﻓﻰ اﺳﺖ 48 ساعت پيش ازسفرتان با ما تماس يگيريد ﺗﺎ در ﻫﺮ ﻧﻘﻄﻪ دﻧﯿﺎ، از ﻣﺰاﯾﺎى ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺎ اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﯿﺪ.

ﺧﺪﻣﺎت CIP و فست ترك در فرودگاه امام

ﺗﺸـﺮﯾﻔﺎت ﻓﺮودﮔﺎﻫﻰ CIPو فست ترك بخشي ازخدمات فرودگاهي بهﺣﺴﺎب ﻣﻰ آﯾﺪكه ﻣﺨﺼﻮص ﻣﺴﺎﻓﺮﯾﻦ ﮐﺜﯿﺮاﻟﺴﻔﺮ، ﺗﺠاروبه ويژه اﻓﺮادى ﮐﻪ رﻓﺎه و آﺳﺎﯾﺶ ﺧﻮد در ﻃﻮل ﺳﻔﺮ اﻫﻤﯿﺖ ﻣﻰ دﻫﻨﺪ.

ﺗﺴـﺮﯾﻊ و راﺣﺘـﻰ ﻃﻰ ﻣﺮاﺣﻞ ﻋﺒـﻮر از ﮔﯿﺖ ﻫﺎى ﺑﺎزرﺳﻰ، ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺑﺎر و ﮐﻨﺘـﺮل ﮔﺬرﻧﺎﻣﻪ، ﺑﺎ ﻫﻤﺮاﻫﻰ ﭘﺮﺳﻨﻞ ﻣﺠﺮب، ﭘﯿﺶ و ﭘﺲ از ﭘﺮواز، ﺳﻔﺮ ﺷﻤﺎ را ﺗﺴﻬﯿﻞ ﺧﻮاﻫﺪ ﮐﺮد.

بازدید : 266
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

خدمات cip فرودگاه تبريز

شرح خدماتي كه در بخش سي آي پي فرودگاه تبريز داده مي شود به صورت زير است:

  • پذيرش مسافران ورودي و خروجي اعم از داخلي و خارجي
  • ارائه خدمات به مستقبل و مشايعت كننده، در زمان ورود و خروج مسافر
  • انجام كليه امورات مربوط به تحويل و دريافت بار به شركت هاي هواپيمايي توسط متصديان مربوطه
  • دريافت كارت پرواز
  • سلف سرويس رايگان جهت مسافران
  • استفاده از خدمات اينترنت بي سيم رايگان
  • وجود جايگاه هاي اختصاصي سپاه، پليس، گذرنامه و گمرك
  • اخذ رواديد فرودگاهي پس از انجا تشريفات قانوني

cip فرودگاه كيش

جايگاه تشريفات اختصاصي فرودگاه كيش

جايگاه تشريفات اختصاصي فرودگاه كيش CIP پذيراي ميهمانان و مسافريني است كه مايلند فرآيند ورود و خروج فرودگاهي را از پاي پلكان هواپيما توسط خودروهاي ويژه و يا از لحظه وارد شدن به ترمينال تشريفات اختصاصي فرودگاه در محيطي آرام و دلنشين بصورت اختصاصي تجربه و سپري نمايند، استفاده از اين جايگاه امكاني را ميسر مي سازد تا بجاي اتلاف وقت و انرژي براي انجام امور مرسوم و ترافيك فرودگاهي ، امور را به كاركنان كارآزموده جايگاه واگذار نموده و خود و همراهانشان به استراحت ، پذيرائي واستفاده از ساير خدمات تشريفاتي رفاهي نظير دسترسي به اينترنت ، مطالعه كتابچه ها توريستي جزيره و روزنامه و مجلات متنوع بپردازند. همچنين در اين جايگاه خدمات اطلاع رساني جزيره، اجاره خودرو بصورت با راننده و بدون راننده، خدمات اسكورت نمادين توسط خودروهاي تشريفاتي و لوكس كه داراي تجهيزات لازم مي باشند نيز فراهم است .

شرح و فرايند خدمات CIP براي مسافران ورودي وخروجي به شرح ذيل است :

  1. انتقال از پاي پلكان هواپيما تا محل جايگاه و بلعكس توسط خودروهاي ويژه
  2. انجام امور ترافيكي اعم از اخذ كارت پرواز و تخصيص صندلي مناسب و تحويل چمدان ميهمان
  3. انجام پذيرائي از ميهمان و همراهان در مدت توقف در جايگاه به صورت عادي و ويژه
  4. انجام بازرسي فرودگاهي توسط گيت اختصاصي مستقر جايگاه
  5. انتقال از درب جايگاه تشريفات تا محل اقامت ميهمان و بلعكس توسط انواع خودروهاي تشريفاتي (درصورت درخواست )

پكيج خدمات V-CIP :

  1. انتقال از پاي پلكان هواپيما تا محل جايگاه و بلعكس توسط خودروهاي تشريفاتي
  2. انجام پذيرائي ويژه با منوهاي متنوع و انجام امور ترافيكي و تحويل جامه دان
  3. انتقال از فرودگاه تا محل اقامت و بلعكس توسط خودروهاي تشريفاتي

cip فرودگاه كرمانشاه ، پذيراي مهمانان و مسافران محترمي است كه تمايل دارند در سريع ترين زمان ممكن فرآيند پذيرش آن ها جهت پروازهاي داخلي و يا خارجي صورت گرفته و در زمان خروج از كرمانشاه، با تشريفات كامل به پاي پلكان پرواز انتقال يافته و يا در لحظه وارد شدن به ترمينال تشريفات اختصاصي فرودگاه كرمانشاه در محيطي آرام و دلنشين بصورت اختصاصي سفري دلنشين را تجربه كنند. پذيرايي و استفاده از ساير خدمات تشريفات رفاهي CIP نظير، دسترسي به اينترنت پرسرعت و استفاده از نوشيدني ها و مطالعه در دسترس مسافران قرار دارد .

cip فرودگاه كرمانشاه

خدمات سالن سي آي پي فرودگاه بين المللي كرمانشاه

در زمان ورود

  1. انتقال مسافرين از پاي پرواز تا جايگاه تشريفات اختصاصي
  2. پذيرايي از مسافرين در زمان انتظار براي تحويل چمدان ها
  3. استفاده از اينترنت پرسرعت
  4. گيت اختصاصي

در زمان خروج

  1. استقبال از مسافرين در سالن جايگاه اختصاصي
  2. اخذ كارت پرواز و تحويل بار
  3. استراحت و آرامش در فضاي لانج اختصاصي به همراه مشايعت كنندگان
  4. پذيرايي از شما و همراهانتان حتي در فضاي باز

خدمات تشريفات CIP و VIP فرودگاهي مشهد

در فضاي پرمشغله كاري امروزي، استفاده بهينه از زمان و همچنين حفظ آرامش مخصوصاً در سفرهاي طولاني براي هر شخصي ايده آل است. چه براي مسافراني كه قصد سفر خارجي با پروازهاي خارجي را دارند و حتي تجار و مديران ارشدي كه براي يك جلسه كاري قصد سفر دارند. جايگاه تشريفات اختصاصي فرودگاه بين المللي مشهد همانند سالن CIP فرودگاه امام خميني كه در وهله اول به خدمات ويستاول اضافه شد، اين امكان را براي مسافران فراهم ميكند تا ضمن حفظ آرامش و استراحت در فضاي دلنشين جايگاه سي آي پي فرودگاه مشهد، فرآيند ورود و خروج خود، دريافت كارت پرواز، انتقال تا داخل هواپيما و خدمات بار را بدون دغدغه و با كمك و راهنمايي همكاران ما به انجام برسانند .

سي آي پي فرودگاه مشهد

cip فرودگاه مشهد، پذيراي مهمانان و مسافران محترمي است كه تمايل دارند در سريع ترين زمان ممكن فرآيند پذيرش آن ها جهت پروازهاي داخلي و يا خارجي صورت گرفته و در زمان خروج از مشهد، با تشريفات كامل به پاي پلكان پرواز انتقال يافته و يا در لحظه وارد شدن به ترمينال تشريفات اختصاصي فرودگاه مشهد در محيطي آرام و دلنشين بصورت اختصاصي سفري دلنشين را تجربه كنند. پذيرايي و استفاده از ساير خدمات تشريفات رفاهي CIP نظير دسترسي به اينترنت پرسرعت و استفاده از نوشيدني ها و مطالعه استفاده نمايند .

فرآيند پذيرش و استفاده از خدمات CIP براي مسافران ورودي و خروجي از فرودگاه مشهد شامل انتقال از پاي پلكان هواپيما تا محل جايگاه و بالعكس توسط خودروهاي لوكس، انجام امور ترافيكي اعم از اخذ كارت پرواز و تخصيص صندلي مناسب و تحويل چمدان ها و وسايل سفر، انجام پذيرايي ازميهمان وهمراهان درمدت توقف درجايگاه به صورت عادي و ويژه، انجام بازرسي فرودگاهي توسط گيت اختصاصي مستقر جايگاه و همچنين انتقال از درب جايگاه تشريفات تا محل اقامت ميهمان وبلعكس توسط انواع خودروهاي تشريفاتي (درصورت درخواست) مي شود. در اين جايگاه همچنين امكان برگزاري جلسات كاري و اداري، با درخواست قبلي متقاضيان حقيقي و حقوقي به همراه پذيرايي مناسب و انتخابي از جايگاه CIP فرودگاه مشهد نيز امكان پذير مي باشد .

بازدید : 427
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

سي آي پي فرودگاه امام خميني

CIP چيست؟ CIP (سي آي پي) مخفف عبارت Commercial Important Person مي باشد و به افرادي اطلاق مي شود كه از نظر تجاري مهم هستند. خدمات قابل ارائه به VIP و CIP در فرودگاه، هتل، سالن هاي همايش و … تقريبا يكسان و تفاوت عمده بين اين دو در تامين امنيت براي VIP است.

در بسياري مواقع مسافرين براي سفر هاي خود به دنبال خدمات اختصاصي و راحتي هستند تا بتوانند با كمترين استرس و دغدغه فكري به سفر بروند و براي اين منظور فرودگاه هاي مختلف اقدام به ارائه خدمات خاصي با عنوان CIP نموده اند كه مسافرين علاقمند به استفاده از اين خدمات مي توانند از قبل آن را از آژانس هاي گردشگري تحت قرار داد فرودگاهي خريداري كنند. در اين زمينه شركت اسراء پرواز (ايوار) به عنوان يكي از شركت هاي تحت قرار داد فرودگاهي، خدمات CIP رابه مسافرين ارائه مي دهد و مسافرين مي توانند با درخواست خود و مشخص كردن نوع خدمات مورد نياز كلاس درخواستي CIP را خريداري مي كنند.

commercial important person

سالن CIP فرودگاه امام خميني

اين سالن، مجهز ترين سالن تشريفات اختصاصي كشور به حسابمي آيد كه در مساحتي برابر با ۷ هزار متر مربع در سه طبقه به بهره برداري رسيده است. مسافرين ورودي و خروجي فرودگاه امام خميني(ره) كه مايل هستند بعد و قبل از پرواز را در فضايي آرام و بدون استرس بگذرانند مي توانند از سالن تشريفات و امكانات موجود در آن بازديد و استفاده نمايند. اين جايگاه به عنوان يك ترمينال اختصاصي براي افراد ويژه به نحوي طراحي شده است كه مسافرين محترم جايگاه به همراه مستقبلين و يا مشايعين محترم در فضايي آرام و بدون نياز به اجراي فرايندهاي عادي عمليات فرودگاهي نظير دريافت كارت پرواز و تحويل بار در اين مدت ضمن استراحت و پذيرايي شايسته از ميز اردو مجهز استفاده نمايند.

خدمات CIP فرودگاه امام خميني

  • ارائه خدمات انتقال مسافر از مبدا به فرودگاه و بالعكس بوسيله خودروهاي تشريفات
  • ترانسفر تا پاي پلكان پرواز و بالعكس توسط راهنماي مخصوص CIP
  • كافي شاپ لوكس و سرو انواع نوشيدني گرم و سرد و انواع شيريني، سالاد و دسر جهت مسافرين CIP
  • امكان استفاده از ميز اردور جهت مسافرين، مستقبلين و مشايعت كنندگان
  • دريافت كارت پرواز توسط مسئولين مربوط CIP
  • انجام كليه امور مربوط به بار و ويزا توسط مسئولين مربوط CIP (اخذ ويزا فرودگاهي با هماهنگي قبلي)
  • استفاده و تردد گيت هاي اختصاصي سپاه، پليس، گمرك و پذيرش بار
  • استفاده از فروشگاه هاي لوكس با برندهاي خارجي و داخلي معتبر
  • استفاده از اينترنت وايرلس و اتاق مخصوص كامپيوتر و اينترنت
  • باجه بانك اختصاصي به منظور انجام امور بانكي اعم از ارزي (غير از ارز مسافرتي) و ريالي مسافرين
  • اتاق اختصاصي سيگار با تهويه استاندارد
  • فروشگاه خشكبار، چرم، صنايع دستي و خاويار
  • سالن كنفرانس و ملاقات هاي خصوصي جهت مذاكرات تجاري
  • سوئيت هاي ويژه براي اقامت هاي موقت و استراحت هاي كوتاه

خدمات cip بانك پاسارگاد

خدمات CIP بانك پاسارگاد

مسافرين مي توانند با انتخاب هر كدام از خدمات سي آي پي از شركت واران نسبت به رزرو آن اقدام نمايند و لازم به ذكر است هزينه هاي مربوط به ارايه خدمات CIP بستگي به اجزاي انتخابي مسافرين دارد. همچنين مسافرين علاقمند مي توانند از خدماتVIP براي گشت ها، اقامت، راهنمايي تور در داخل ايران نيز استفاده نمايند. در اين خصوص شركت واران با كادري مجرب و داشتن هتل هاي بسيار لوكس تحت قرار داد و نمايندگي خطوط هواپيمايي آمادگي دارد تا نسبت به ارايه خدمات CIP و VIP در ايران و اروپا به مسافرين علاقمند خدمات ويژه ارايه نمايد.

  1. انجام رزرو قبلي و همراه داشتن كارت وفاداري و رمز مجازي جهت استفاده از خدمات CIP الزامي مي باشد. لذا در صورت تمايل به استفاده از اين خدمات ضرورت دارد حداقل يك هفته پيش از سفر به يكي از راه هاي زير نسبت به انجام رزرو اقدام نماييد:

ثبت درخواست رزرو خدمات cip بانك پاسارگاد در سايت باشگاه از طريق مراجعه به آدرس خدمات CIP –ثبت درخواست رزرو مراجعه به شعب بانك پاسارگاد

2. خدماتي كه از طريق جايگاه تشريفات فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) ارائه مي گردد به شرح ذيل مي باشد:

  • انجام كليه امور تشريفات سپردن و استرداد بار توسط متصديان تشريفات
  • انجام تشريفات گمركي
  • انجام كليه تشريفات ترافيكي اعم از رزرو جا و اخذ كارت سوار شدن به هواپيما
  • انجام امور بانكي مربوط به عوارض خروجي
  • پذيرايي از مسافر و استفاده از سلف سرويس رايگان در جايگاه
  • استفاده از خدمات اينترنت بدون سيم رايگان در محل جايگاه
  • همراهي و اسكورت از محل جايگاه تا پاي پلكان هواپيما و بلعكس با برخورداري از تشريفات و گيت اختصاصي

3. حضور در فرودگاه 3 ساعت قبل از پرواز الزامي مي باشد.

4.استفاده از ترانسفر فرودگاهي، اخذ ويزا، استفاده از سوييت ها، پاركينگ و ساير خدمات قابل ارائه در سالن CIP با پرداخت هزينه امكان پذير خواهد بود.

5. در حال حاضر ارائه ارز مسافرتي در سالن CIP صرفا با ارائه حواله "بانك سامان" امكان پذير مي باشد.

6. آدرس سالن CIP: فرودگاه بين المللي امام خميني – روبروي برج مراقبت – جايگاه تشريفات اختصاصي

7. در صورت بروز هرگونه مشكل در سالن تشريفات فرودگاه مي توانيد به غرفه بانك پاسارگاد مراجعه و يا با شماره 55677991 تماس حاصل فرماييد.

8. مسافراني كه از خطوط هوايي British Airways استفاده مي نمايند قادر به استفاده از خدمات CIP نخواهند بود.

9. در صورت تمايل مي توانيد به عنوان مشايعت كننده و يا مستقبل از سهميه تخصيص يافته استفاده نماييد.

10. استفاده از خدمات CIP براي افراد كمتر از 2 سال رايگان مي باشد و سهميه اي كسر نخواهد شد.

تشريفات فرودگاهي مهرآباد

خدمات CIP فرودگاه بين المللي مهرآباد

فرودگاه بين المللي مهرآباد يكي از فرودگاه هاي مهم كشور است كه براي رفاه حال مسافران خود به ارائه خدمات CIP به مسافرانش اقدام كرده است.شركت واران شما را با خدمات ارائه شده در فرودگاه بين المللي مهرآباد بيشتر آشنا مي كند:

سالن CIP فرودگاه بين المللي مهرآباد

سالن تشريفات اختصاصي CIP فرودگاه مهرآباد در فضايي زيبا و با امكانات عالي توسط شركت افق ماندگار آسمان سير طراحي شده و در ترمينال يك واقع شده است. اين سالن با ظرفيت پذيرايي براي بيش از 150 نفر مسافر و نيز طراحي زيبا و منحصر به فرد ميزبان مسافرين كليه ايرلاين ها در فرودگاه مهرآباد است. اگرچه مكان اين سالن در ترمينال يك است ولي امكان استفاده مسافرين كليه خطوط هوايي وجود دارد.

ساير فرودگاه هاي كشور همچون فرودگاه هاي تبريز، اردبيل، اهواز، كيش، مشهد نيز داراي تشريفات فرودگاهي مي باشد.

براي آشنايي بيشتر cip فرودگاه كيش را مطالعه نماييد.

بازدید : 433
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

خدمات سي آي پي (CIP) فرودگاه بين المللي امام خميني

شايد شما هم جزو آن دسته از مسافريني باشيد كه مي خواهيد در آرامش و به دور از دغدغه هاي استرس زا سفر كنيد و مدت زماني را كه قبل و بعد از سفر در فرودگاه هستيد با آرامش سپري كنيد، براي سفر كاري يا تحصيلي تان آماده شويد يا كمي استراحت كنيد. شايد مسافري داشته باشيد كه بخواهيد قبل از سفر امكانات رفاهي و راحتي را در فرودگاه براي او فراهم كنيد. در اين صورت مي توانيد از خدمات جايگاه تشريفات فرودگاه امام خميني يا سي آي پي (CIP) استفاده كنيد. براي كسب اطلاعات بيشتر و مشاوره در اين زمينه مي توانيد از تشريفات اختصاصي واران كمك بگيريد.

خدمات cip فرودگاه امام خميني

سي آي پي (CIP) چيست؟

سي آي پي (CIP) به اشخاصي مي گويند كه از نظر تجاري افراد برجسته و مهمي هستند. اين اصطلاح مخفف عبارت Commercial Important Person است. سي آي پي در واقع جايگاه تشريفات است. اين خدمات و تشريفات در فرودگاه، هتل، سالن هاي همايش و اماكن مشابه به افراد ارائه مي شود.

چه كساني مي توانند از خدمات سي آي پي (CIP) استفاده كنند؟

مسافريني كه دوست دارند با آرامش بيشتر و دغدغه كمتر سفر كند و به دنبال خدمات اختصاصي هستند از اين نوع خدمات استفاده مي كنند. به همين منظور فرودگاه هاي مختلف خدمات خاصي با عنوان CIP ارائه مي دهند و مسافرين علاقمند به استفاده از خدمات سي آي پي مي توانند به واسطه آژانس هاي گردشگري تحت قرارداد فرودگاهي اين خدمات را خريداري كنند. مسافرين مي توانند با درخواست خود و مشخص كردن نوع خدمات مورد نياز نوع تشريفات درخواستي CIP را مشخص و آن را خريداري كنند. به علاوه، استقبال كنندگان و مشايعت كنندگان مسافرين هم مي توانند از خدمات اين جايگاه استفاده كنند. افراد مي توانند بدون نياز به اجراي فرآيندهاي عادي عمليات فرودگاهي مانند دريافت كارت پرواز و تحويل بار در اين مدت ضمن استراحت و پذيرايي شايسته از ميز اردو مجهز جايگاه تشريفات استفاده كنند.

استفاده از خدمات جايگاه تشريفات قوانين و مقرراتي از جمله مقررات پزشكي و بهداشتي، مقررات مربوط به خانم هاي باردار، موارد بهداشتي و قوانين گمركي هم دارد.

رزرو آنلاين خدمات cip

فرودگاه بين المللي امام خميني

خدمات خريد سي آي پي (CIP) فرودگاه بين المللي امام خميني مجهزترين جايگاه تشريفات اختصاصي ايران است كه در مساحتي با 7 هزار متر مربع و 8 هزار متر مربع بنا در سه طبقه مورد بهره برداري قرار گرفته. مسافرين ورودي و خروجي فرودگاه امام خميني كه مايل هستند قبل و بعد از پرواز را در فضايي آرام و بدون استرس بگذرانند مي توانند از سالن تشريفات و امكانات موجود در آن بازديد و استفاده كنند.

امكانات كلي جايگاه تشريفات فرودگاه

  • سالن پذيرايي مجلل در دو طبقه با چشم انداز باند گيت هاي اختصاصي سپاه و پليس گمرك و پذيرش بار
  • نتقال مسافرين از سالن تشريفات تا پاي پلكان هواپيما و بالعكس به وسيله خودروهاي اختصاصي
  • پاركينگ اختصاصي و مسقف با ظرفيت 88 دستگاه
  • اخذ ويزا فرودگاهي با هماهنگي قبلي
  • ساير خدمات CIP فرودگاه امام خميني
  • كافي شاپ
  • تردد از گيت هاي اختصاصي سپاه، پليس، گمرك و پذيرش بار
  • اينترنت و اتاق مخصوص كامپيوتر و اينترنت
  • باجه بانك اختصاصي
  • فروشگاه
  • سالن كنفرانس
  • سوئيت هاي ويژه براي اقامت هاي موقت و استراحت هاي كوتاه

سالن تشريفات اختصاصي فرودگاه مهرآباد CIP

CIP مهرآباد در فضايي زيبا با امكانات عالي در ترمينال يك واقع شده است. ظرفيت پذيرايي براي بيش از 150 نفر مسافر با طراحي زيبا و منحصربفرد ميزبان مسافرين كليه ايرلاين ها در فرودگاه مهرآباد است. با وجود اينكه مكان اين سالن در ترمينال يك است ولي امكان استفاده مسافرين كليه خطوط هوايي وجود دارد. از موارد جالب توجه وجود سالن جلسات مجهز به امكانات روز و سالن مراسمات مدرن و زيبا است كه قابل استفاده براي شركتها و مجموعه هاي دولتي و خصوصي است. در كنار اين امكانات تعدادي سوئيت در قسمتي از CIP مهرآباد است كه قابل استفاده براي مسافريني است كه پرواز كانكشن دارند و يا پروازي با تاخير طولاني مدت دارند.

يكي از مرسوم ترين خدمات مورد نياز اين بخش از جامعه، تسهيل فرايند تشريفات فرودگاهي است چرا كه اين افراد به واسطه فعاليت خود مرتباً نيازمند سفرهاي داخلي و خارجي هستند و استفاده بهينه از مدت حضور در فرودگاه براي آنان ارزش بسيار زيادي دارد.

جايگاه تشريفات اختصاصي CIP چند سالي است كه جاي خود را در فرودگاههاي كشور باز كرده و امروز استفاده از آن به جزء لاينفك سفر مديران و فعالان اقتصادي تبديل شده است.

فرودگاه بين المللي مهرآباد به واسطه موقعيت مكاني خود و سابقه بسيار زياد آن در كشور جايگاه بسيار ويژه اي به خود اختصاص داده و كمتر ايراني را مي توان يافت كه در طول مدت عمر خود از اين فرودگاه استفاده نكرده باشد.

خوشبختانه چند سالي است كه به همت بخش خصوصي اين فرودگاه مجهز به يكي از مدرن ترين جايگاه هاي تشريفاتي در كشور شده است.

اين جايگاه كه با سرمايه گذاري شركت افق ماندگار آسمان سير طراحي و ساخته شده است انصافاً يكي از برترين جايگاههاي CIP در كشور است. ورود به اين جايگاه به تنهايي كافي است كه با مشاهده اوج هنر معماري و ذوق طراحان و سازندگان اين مجموعه احساس دلپذيري داشته باشيد.

معرفي cip

بر خلاف ديگر جايگاه هاي CIP در كشور، اين جايگاه به نحوي طراحي شده كه شما با حركت در آن، سبك هاي معماري سنتي و مدرن را مشاهده خواهيد كرد. فضاي دلچسب اين جايگاه CIP احساس بي نظيري از حضور در فرودگاه براي شما به يادگار خواهد گذاشت.

كيفيت خدمات در اين جايگاه از سوي برند «تشريفات تجاري ايران» تضمين مي شود.

اين جايگاه CIP كه با افتخار مي توان آن را CIP Lounge ناميد مجهز به امكانات منحصر به فردي از جمله سوئيت براي استراحت ميهمانان و اقامت، سالن اجلاس، سالن همايش و كافي شاپ است.

اين جايگاه مدرن مستقلاً امكان ترانسفرفرودگاهي عادي و يا تشريفاتي را نيز فراهم كرده است و مي توان كل فرايند سفر را از درب منزل تا بازگشت به منزل يا محل كار به صورت آنلاين سفارش داد.

از جمله امكانات سالن سي آي پي فرودگاه مهرآباد
  • لانژ اختصاصي مسافرين با ظرفيت بيش از 150 نفر
  • اينترنت پرسرعت
  • بوفه انواغ غذا و انواع نوشيدني
  • انجام كليه امور پرواز توسط مهماندار
  • گيت اختصاصي بازرسي
  • خودروي اختصاصي تا پاي پرواز

براي رزرو آنلاين cip به وب سايت واران مراجعه نماييد.

بازدید : 290
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

رزرو آسان خدمات CIP فرودگاه امام

اطلاعاتي مانند نام فرودگاه، اطلاعات پرواز كه شامل: شماره پرواز، تاريخ پرواز، مبدا و مقصد، نوع پروزا و ساعت پرواز است. در بخش اطلاعات مسافر هم تعداد مسافران و نام و نام خانوادگي آنها به صورت لاتين، در صورت بزرگسال بودن گزينه بزرگسال و در صورت زير 2 سال و اگر نياز به ويلچر داريد گزينه مربوطه را انتخاب مي نماييد. در بخش مشايعت كننده و يا استقبال كننده هم تعداد را وارد مي نماييد. خدمات مربوط به حيوان خانگي، خدمات ترانسفر فرودگاهي، در آخر اطلاعات مربوط به شخص رزرو كننده بايد وارد شود. و از طريق اين سايت از قيمت هاي سي آي پي فرودگاه مطلع شويد.

رزرو آنلاين cip فرودگاه امام

سالن CIP در فرودگاه امام خميني

خدمات CIP در فرودگاه هاي تمام دنيا انجام مي گيرد. در فرودگاه امام خميني (ره) هم خدمات CIP به صورت كاملا حرفه اي و مجهز انجام مي شود. يكي از مجهزترين و شيك ترين سالن تشريفات CIP در فرودگاه امام خميني وجود دارد. مساحت آن حدود 7500هزار متر مربع و زيربناي 8000 متر مربع در سه طبقه مي باشد. شركت ها متعددي در فرودگاه امام خميني خدمات CIP ارائه مي دهند. اين نوع خدمات با برقراري و تامين امنيت خاص همراه است و تمامي خدمات CIP را با خود دارد. اما در اين خدمات نكته و موضوع امنيت بسيار حائز اهميت است به صورتي كه تمامي مراحل ارائه خدمات با دوربين هاي محافظتي و استفاده از محافظان شخصي و ساير ملاحظات امنيتي تحت كنترل و نظارت مي باشد. از سوي ديگر هزينه هاي خدمات VIP فرودگاه امام توسط ارگان و سازمان هاي مربوطه پوشش داده و پرداخت مي شود. همچنين قيمت cip فرودگاه امام نيز به عوامل مختلفي بستگي دارد.

مسافران فرودگاه مي توانند در صورت تمايل بعد و قبل از پرواز در يك فضاي آرام و به دور از هر گونه سرو صداي و استرسي را وقت بگذرانند و از امكانات و خدمات موجود در سالن استفاده كنند. اين سالن به عنوان يك ترمينال اختصاصي براي افرادي خاص و ويژه طراحي شده است و مسافران جايگاه در كنار همراهانشان بدون نياز به اجراي فرآيندهاي مربوط به فرودگاه مانند دريافت كارت پرواز و تحويل بار در اين مدت در سالن CIP استراحت كنند و پذيرايي مناسبي از آنها به عمل آيد.

همچنين در صورتي كه مقصد شما ايران است. مي توانيد ليست بهترين هتل هاي تهران و تمامي شهرهاي ايران را در رهي نو ببينيد و با بالاترين تخفيف رزرو كنيد.

خدمات سي آي پي

معرفي خدمات سي اي پي

شامل مجموعه اي از خدمات و تشريفات موجود در فرودگاه است كه اغلب موارد افرادي از آن استفاده مي كنند كه به لحاظ تجاري سرشناس و معروف هستند و بيشتر موارد شامل روساي شركت هاي بزرگ و كارخانه و سرمايه گذاران بزرگ مي باشد. اما چون اين خدمات خريدني هستند تمام مسافران با پرداخت هزينه اين خدمات مي توانند، درخواست خدمات Cip داشته باشند. اين خدمات شامل ارائه امكانات رفاهي اختصاصي است كه استراحت و آرامش اكثر مسافران را فراهم مي سازد. شامل ورود مسافران به فرودگاه و تحويل گرفتن چمدان ها و بارها، مشايعت افراد به سالن اختصاصي cip شروع مي شود. امور دريافت كارت پرواز، پذيرايي داخل سالن و راهنمايي و هدايت به سمت پله هاي هواپيما با تشريفات خاص و ويژه انجام مي شو كه همه شامل خدمات cip reservation iran است.

ليست خدمات CIP در فرودگاه امام خميني

  • ترانسفر تا پاي پلكان و بالعكس از طريق راهنماي مخصوص CIP
  • كافي شاپ شيك و مدرن، مجهز به انواع نوشيدني سرد و گرم و انواع شيريني، سالاد و دسر براي مسافران سي آي پي
  • دريافت كارت پرواز از طريق مسئولين CIP
  • انجام تمام كارهاي مربوط به تحويل بار و چمدان ها و ويزا با هماهنگي قبلي از طريق مسئولين سي آي پي
  • امكان استفاده از فروشگاه هاي زيبا و شيكبا كالاي لوكس و برند خارجي و داخلي عالي
  • ارائه خدمات نقل و لنتقال مسافر از مبدا به مقصد و عكس آن توسط خودروهاي تشريفات
  • امكان استفاده از اينترنت وايرلس و اتاق مخصوص كامپيوتر
  • باجه بانكي اختصاصي جهت انجام كارهاي بانكي و ارزي(به جز ارز مسافرتي)
  • اتاق مخصوص سيگار با تهويه عالي
  • سوئيتهاي مخصوص براي اقامت موقت و استراحت كوتاه

مسافران مي توانند هر كدام از خدمات CIP را مد نظر دارند انتخاب و به رزرو آن بپردازند. هزينه هاي مربوط به ارائه خدماتCIP بستگي به اجزاي انتخابي مسافران دارد. مسافران مي توانند در صوورت داشتن تمايل از خدمات VIP براي گشت و گذارها، اقامت، راهنماي تور در داخل كشور نيز استفاده كنند

در بسياري مواقع مسافرين براي سفر هاي خود به دنبال خدمات اختصاصي و راحتي در فرودگاه ها هستند. به منظور تسهيل روند دريافت كارت پرواز و پذيرش مسافراني كه علاقه اي به انتظار در صف هاي طولاني جهت تحويل وسايل يا دريافت كارت پرواز ندارند، جايگاهي با عنوان جايگاه تشريفات اختصاصي يا به اصطلاح (CIP (Commercial Important Person را براي آن ها فراهم مي كنند كه بعضاً در كنار اين خدمات تشريفات فرودگاهي، خدمات (VIP (Very Important Person) نيز ارائه مي شود كه اين خدمات علاوه بر روال هاي معمول در اين جايگاه ها فضايي جهت مذاكرات تجاري، برگزاري جلسات و نشست ها را نيز ارائه مي دهند.

خدمات قابل ارائه به VIP و CIP در فرودگاه، هتل، سالن هاي همايش و … تقريبا يكسان هستند و تفاوت عمده بين اين دو در تامين امنيت و خدمات ويژه تري براي VIP مي باشد. تامين امنيت معمولا به صورت استفاده از محافظان شخصي، جايگاه هاي اختصاصي، دوربين هاي نظارت تصويري و … مي باشد.

رزرو انلاين cip

حال به توضيح تك تك اين خدمات به تفصيل در ذيل مي پردازيم:

خدمات CIP

معمولا شركت هاي مختلف ارائه CIP در سرتاسر دنيا خدمات ذيل را براي مسافرين خود فراهم مي كنند:

در هنگام عزيمت:

  • خدمات با خوش آمدگويي شما توسط كادر ويژه در مقابل درب ورودي CIP ترمينال شروع شده و چمدان ها توسط باربر حمل مي شود و به صورت مشخص ليبل گذاري مي شود.
  • ميهمانان از طريق جايگاه ويژه تشريفات از درب X-ray بدون هيچ معطلي عبور كرده.
  • كادر ويژه كمك خواهند كرد كه مراحل رسومات فرودگاهي سريعتر انجام شود
  • ميهمانان بدون هيچ معطلي و ازدحام به محل مخصوص براي كنترل پاسپورت هدايت شده
  • ميهمانان با نوشيدني خوش آمدگويي در بدو ورودي سالن لانج CIP مورد استقبال قرار ميگيرند و تا زمان پرواز در اين سالن استراحت كرده و سرگرم مي شوند
  • در اين سالن حتي ميهمانان مي توانند با اتصال به اينترنت از فعاليت هاي كاري خود عقب نمانند يا با كلي از خدمات مانند فراهم آمدن روزنامه و مجله خستگي سفر را به در كنند.

در بدو ورود:

  • خدمات با پذيرش ميهمان در بدو ورود در گيت فرودگاهي توسط ميزبانان و باربر با ماشين هاي مخصوص آغاز شده، و اين مرحله با جايگاه مخصوص كنترل پاسپورت كامل مي شود.
  • اگر احتياج به دريافت ويزا باشد، مراحل قانوني گرفتن ويزا از طريق كادر حرفه اي انجام خواهد شد.
  • بارهاي مسافرين توسط باربران حمل مي شود.
  • زماني كه مسافر توسط ميزبانان شخصي شان (هتل / خويشاوند) استقبال شده، خدمات به انتها مي رسد

خدمات فرودگاهي VIP

خدمات فرودگاهي vip

خدمات VIP صرف نظر از كلاس پروازي و ايرلاين معين براي ميهماناني با استاندارهاي بالا كه تمايل به راحتي، احترام بيشتر و زمان بندي دقيق تر فراهم شده است. تيم آموزش ديده در اين راستا، بسيار مفتخرست كه تمامي خواسته هاي شما را در تمام مراحل سفر محقق سازند و بدون هيچ كم و كاستي در اختيار شما باشند. مسافران بسيار ويژه، براي دور ماندن از رسومات فرودگاهي مانند كنترل پاسپورت، گرفتن سريعتر كارت پرواز، سوار شدن در هواپيما جلوتر از همه، و گذراندن زماني آسوده از خدمات ويژه VIP استفاده مي كنند. پس از اينكه ميهمان از هواپيما به سالن لانج VIP در ماشين شخصي ترانسفر و اسكورت شده، انتقال چمدان و پاسپورت از طريق دستياران خصوصي به طور كامل انجام خواهد شد. مسافرين در حالي كه براي لحظاتي منتظر تكميل مراحل خروج هستند مي توانند از پذيرايي وعده غذايي و نوشيدني هاي سالن VIP لذت ببرند.

اين خدمات اختصاصي شامل:

  • ترانسفر منحصر به فرد با ماشين شخصي در لانج
  • دريافت بار و چمدان هاي شما و حمل آن ها توسط باربر
  • كنترل امنيتي جدا از مسافرين عادي
  • كمك براي رسومات فرودگاهي براي كنترل پاسپورت
  • ترانسفر از / به فرودگاه از طريق ليموزين
  • كادر چند زبانه
  • محيط آرام
  • سالن لانج لوكس و سالن مختص سيگار
  • غذا و نوشيدني گرم و سرد

و در بعضي موارد اين خدمات ويژه شامل:

  • ميني بار
  • فضاي چند رسانه اي
  • اينترنت رايگان
  • امكانات كنفرانس و جلسه هاي كاري
  • خريد Duty-free بدون عوارض گمركي
  • باشگاه
  • حمام و اسپا
  • سوئيت هاي اختصاصي براي محل استراحت

جايگاه اختصاصي تشريفات فرودگاه امام

يكي از بهترين ارائه دهنده هاي خدمات تشريفاتي فرودگاهي CIP و VIP در ايران فرودگاه امام خميني تهران است كه اين جايگاه اختصاصي اين امكان را براي مسافران پروازي فراهم مي كند تا ضمن صرفه جويي در وقت و حفظ آرامش روح و روان خود كليه فرآيند ورود و خروج فرودگاهي آنان بصورت اختصاصي و تشريفاتي صورت پذيرد.

خدمات CIP فرودگاه امام شامل انتقال از پاي پلكان هواپيما تا محل جايگاه و يا انتقال از جايگاه تشريفات به پاي پلكان به همراه خودروهاي ويژه ، اخذ كارت پرواز و تخصيص صندلي يا سيت مناسب،تحويل چمدان و وسايل سفر مي باشد. سالن كنفرانس اختصاصي با ظرفيت ۱۵ نفر، ۱۰ سوئيت لوكس با كليه امكانات،XBOX براي سرگرمي كودكان، فضاي كافي شاپ، ميز اردو مجهز سالن پذيرايي مجلل، پذيرايي رايگان شامل سرو ناهار و شام، انواع نوشيدني سرد و گرم و دسر، اتاق اختصاصي سيگار با تهويه مناسب، فروشگاه هاي DUTY FREE، اينترنت پرسرعت WIFI و پاركينگ اختصاصي مسقف از جمله امكانات فراهم شده جايگاه تشريفات فرودگاه بين المللي امام خميني براي مسافران داخلي و خارجي مي باشد.

خدمات CIP علاوه بر تهران در فرودگاه هاي شيراز و مشهد هم نيز در دسترس خواهد بود. بر اساس درخواست هر برنامه ويژه براي استقبال يا بدرقه شما در نظر خواهيم گرفت.

لانژ يا سالن استراحت

خدمات تشريفات فرودگاهي در ديگر كشورها

خدمات Lounge يا سالن استراحت لانج

سالن هاي اختصاصي لانج فرودگاه براي مسافريني با استاندارهاي بالا فراهم شده كه معمولا با مبلمان ها و وسايل بسيار زيبا و نفيس تزيين و با آخرين تكنولوژي مجهز شده است. فضاي آرامش بخش و طراحي و چيدمان بي نظير معمولا از ويژگي هاي مهم لانج هاي اختصاصي فرودگاه مي باشد. چه ميهمان براي پرواز يا چه براي دريافت چمدان خود منتظر باشد، كادر آموزش ديده لانج ها تمام تلاش خود برا براي فراهم آمدن راحتي ميهمان توسط سرويس دهي ويژه خواهند كرد.

سرويس هاي ارائه شده در لانج هاي اختصاصي

  • تجهيزات تبلت و لپ تاپ
  • صندلي هاي بزرگ و بسيار راحت در كنار پريزهاي شارژ وسايل الكترونيكي
  • اينترنت پر سرعت Wi-Fi
  • سرو غذاهاي بين المللي با نوشيدني هاي سرد و گرم
  • خدمات اختصاصي مانند سالن آرايش، اسپا و ماساژ
  • سالن هاي مخصوص سيگار
  • امكانات حمام
  • اتاق مخصوص كودكان
  • تخصيص buggy car براي ترانسفر كردن ميهمان به گيت خروجي
  • اتاق سينما
  • اتاق بيليارد
  • اتاق هاي كنفرانس و جلسات
  • اتاق هاي مختص خواب
  • نمازخانه
  • مكان مختص براي مطالعه كتاب، روزنامه و مجلات

خدمات خوش آمدگويي يا Meet & Greet

خدمات خوش آمدگويي توسط كادري مجرب كه تنها هدفشان خدمت به شما براي برآورده كردن هر سطح انتظاري و تسريع مراحل و حفظ آرامش شما در طول سفر است و اين افتخاريست كه بتوانند در هر مرحله اي از سفر ميزباني توانا، همراهي مهربان و آماده به خدمت براي هر دستوري باشند.

در اكثر شركت هاي فرودگاهي خدمات خوش آمدگويي يا Meet & Greet شامل موارد زير هستند:

  • اسكورت و همراهي ميهمان به سالن ورودي يا مكان ملاقات
  • تسريع در روند امنيتي و رسومات فرودگاهي
  • دسترسي به چرخ دستي براي حمل بار
  • خوش آمدگويي در سالن ورودي
  • حمل و انتقال چمدان توسط باربر
  • ترانسفر با ماشين هاي Buggy در ميان ترمينال فرودگاه
  • خدمات اختصاصي
  • راننده VIP با ماشين لوكس براي ترانسفر كردن شما

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 163
  • بازدید کلی : 10236
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه