loading...

تشريفات اختصاصي واران

تشريفات اختصاصي واران با موضوع ارائه تشريفات سفر در سال 1393 شروع به كار كرد. هدف از تشكيل اين مجموعه در ابتدا ارائه سرويس هاي با كيفيت در حوزه تشريفات فرودگاهي (CIP، VIP، ترنسفر فرودگاهي و...) در ايران و ساير كشورهاي جهان بود. با توجه به سابقه فرودگاهي مديران مجموعه تشريفات اختصاصي واران و مشاهده معضلات و مشكلات مسافرين در هنگام تردد در محيط فرودگاه، اين مجموعه توانست با ارائه راهكارهايي در مدت كوتاه اعتماد مجموعه هاي حاضر در حوزه گردشگري را جلب كند و به سرعت با شركت هاي خارجي جهت ارائه سرويس به ايرانيان در كشورهاي مختلف وارد مذاكره شود و قراردادهاي مهمي با فرودگاه بين المللي دبي (Dnata Group) و فرودگاه بين المللي استانبول (TAV Passport) و چندين كشور ديگر به امضا برساند.

بازدید : 337
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

خدمات سي آي پي فرودگاه امام خميني


CIP چيست؟ CIP (سي آي پي) مخفف عبارت Commercial Important Person مي باشد و به افرادي اطلاق مي شود كه از نظر تجاري مهم هستند. خدمات قابل ارائه به VIP و CIP در فرودگاه، هتل، سالن هاي همايش و … تقريبا يكسان و تفاوت عمده بين اين دو در تامين امنيت براي VIP است.
در بسياري مواقع مسافرين براي سفر هاي خود به دنبال خدمات اختصاصي و راحتي هستند تا بتوانند با كمترين استرس و دغدغه فكري به سفر بروند و براي اين منظور فرودگاه هاي مختلف اقدام به ارائه خدمات خاصي با عنوان CIP نموده اند كه مسافرين علاقمند به استفاده از اين خدمات مي توانند از قبل آن را از آژانس هاي گردشگري تحت قرار داد فرودگاهي خريداري كنند. در اين زمينه شركت اسراء پرواز (ايوار) به عنوان يكي از شركت هاي تحت قرار داد فرودگاهي، خدمات CIP رابه مسافرين ارائه مي دهد و مسافرين مي توانند با درخواست خود و مشخص كردن نوع خدمات مورد نياز كلاس درخواستي CIP را خريداري مي كنند.


تشريفات فرودگاه امام

سالن CIP فرودگاه امام خميني

اين سالن، مجهز ترين سالن تشريفات فرودگاهي اختصاصي كشور به حساب مي آيد كه در مساحتي برابر با ۷ هزار متر مربع در سه طبقه به بهره برداري رسيده است. مسافرين ورودي و خروجي فرودگاه امام خميني(ره) كه مايل هستند بعد و قبل از پرواز را در فضايي آرام و بدون استرس بگذرانند مي توانند از سالن تشريفات و امكانات موجود در آن بازديد و استفاده نمايند. اين جايگاه به عنوان يك ترمينال اختصاصي براي افراد ويژه به نحوي طراحي شده است كه مسافرين محترم جايگاه به همراه مستقبلين و يا مشايعين محترم در فضايي آرام و بدون نياز به اجراي فرايندهاي عادي عمليات فرودگاهي نظير دريافت كارت پرواز و تحويل بار در اين مدت ضمن استراحت و پذيرايي شايسته از ميز اردو مجهز استفاده نمايند.

cip فرودگاه امام

خدمات CIP فرودگاه امام خميني

  • ارائه خدمات انتقال مسافر از مبدا به فرودگاه و بالعكس بوسيله خودروهاي تشريفات
  • ترانسفر تا پاي پلكان پرواز و بالعكس توسط راهنماي مخصوص CIP
  • كافي شاپ لوكس و سرو انواع نوشيدني گرم و سرد و انواع شيريني، سالاد و دسر جهت مسافرين CIP
  • امكان استفاده از ميز اردور جهت مسافرين، مستقبلين و مشايعت كنندگان
  • دريافت كارت پرواز توسط مسئولين مربوط CIP
  • انجام كليه امور مربوط به بار و ويزا توسط مسئولين مربوط CIP (اخذ ويزا فرودگاهي با هماهنگي قبلي)
  • استفاده و تردد گيت هاي اختصاصي سپاه، پليس، گمرك و پذيرش بار
  • استفاده از فروشگاه هاي لوكس با برندهاي خارجي و داخلي معتبر
  • استفاده از اينترنت وايرلس و اتاق مخصوص كامپيوتر و اينترنت
  • باجه بانك اختصاصي به منظور انجام امور بانكي اعم از ارزي (غير از ارز مسافرتي) و ريالي مسافرين
  • اتاق اختصاصي سيگار با تهويه استاندارد
  • فروشگاه خشكبار، چرم، صنايع دستي و خاويار
  • سالن كنفرانس و ملاقات هاي خصوصي جهت مذاكرات تجاري
  • سوئيت هاي ويژه براي اقامت هاي موقت و استراحت هاي كوتاه

مسافرين مي توانند با انتخاب هر كدام از خدمات CIP از شركت ايوار نسبت به رزرو آن اقدام نمايند و لازم به ذكر است هزينه هاي مربوط به ارايه خدمات CIP بستگي به اجزاي انتخابي مسافرين دارد. همچنين مسافرين علاقمند مي توانند از خدماتVIP براي گشت ها، اقامت، راهنمايي تور در داخل ايران نيز استفاده نمايند. در اين خصوص شركت ايوار با كادري مجرب و داشتن هتل هاي بسيار لوكس تحت قرار داد و نمايندگي خطوط هواپيمايي آمادگي دارد تا نسبت به ارايه خدمات CIP و VIP در ايران و اروپا به مسافرين علاقمند خدمات ويژه ارايه نمايد.
روال اداري خدمات فرودگاهي از زمان ورود به فرودگاه تا وقتي كه وارد هواپيما شده و آماده پرواز مي شويم بسيار وقت گير است، كه قطعا اين پروسه براي افرادي كه به واسطه شغل يا موقعيتشان زياد به سفر مي روند خسته كننده تر است. با رزرو خدمات CIP بدون طي كردن فرآيندهاي پردردسر با اطمينان خاطر بيشتري سفر خواهيد كرد.
ماندن در ترافيك يا نرسيدن به پرواز از دغدغه هاي مهم كسانيست كه بليط هواپيما ررزو مي كنند، شما مي توانيد علاوه بر خدمات cip با پرداخت هزينه اتومبيلي براي ترانسفر از درب خانه تا فرودگاه رزرو نماييد. اين ماشين ها مسافر را تا درب ورودي فرودگاه انتقال مي دهند، كاركنان سي آي پي با احترام در فرودگاه منتظر شما هستند، چمدانتان را تحويل گرفته و شما را به سالن بيزينس لانژ مي برند، در جايگاه ويژه تشريفات به اينترنت دسترسي داريد، مي توانيد در كافي شاپ نوشيدني و دسر ميل نماييد و اگر تاخيري در پروازتان صورت گرفت در سوئيت هاي مخصوص با آسودگي استراحت كنيد.
در اين حالت تمامي مراحل انجام امور گمركي، تحويل چمدان و بار، دريافت كارت پرواز به عهده گروه cip خواهد بود. شما بدون ماندن در صف هاي طولاني از گيت بازرسي ويژه رد شده و با ماشين اختصاصي تا پاي پلكان هواپيما برده مي شويد. در هواپيما هم معمولا صندلي هاي اول براي مسافران ويژه در نظر گرفته شده است. با رزرو سي آي پي دغدغه سفرتان كمتر مي شود و خاطرات جذابي از سفر در ذهنتان خواهد ماند

خدمات تشريفات فرودگاه مهرآباد

خدمات CIP فرودگاه مهرآباد

Cip فرودگاه مهرآباد با ارائه امكانات مناسب و طراحي مدرن به عنوان يكي از بهترين جايگاه هاي cip كشور محسوب مي شود. جايگاه تشريفات ويژه مهرآباد با ظرفيت 150 نفر مستقر در ترمينال يك فرودگاه مي باشد كه كليه مسافرين خطوط هوايي مي توانند از آن بهره مند شوند. با رزرو cip فرودگاه مهرآباد از خدماتي از قبيل: سالن بيزينس لانژ، اينترنت پر سرعت، سالن همايش، كافي شاپ، اتاق مخصوص سيگار بهره مند خواهيد شد. علاوه بر اين اگر پرواز كانكشن و يا تاخير طولاني مدت در پرواز داشته باشيد، مي توانيد با پرداخت هزينه مصوب، استراحت نماييد.
با خدمات سي آي پي تمامي امور پرواز از قبيل تحويل بار و چمدان، گرفتن كارت پرواز و ... توسط كاركنان خدمات ويژه انجام خواهد شد، بعد از طي اين مراحل مسافرين همراه با مسئول مربوطه بدون معطلي با خودروهاي اختصاصي تا پاي پلكان هواپيما مشايعت مي گردند.

خدمات CIP فرودگاه مشهد

در فضاي پرمشغله كاري امروزي، استفاده بهينه از زمان و همچنين حفظ آرامش مخصوصاً در سفرهاي طوالني براي هر شخصي ايده آل است. چه براي مسافراني كه قصد سفر خارجي با پروازهاي خارجي را دارند و حتي تجار و مديران ارشدي كه براي يك جلسه كاري قصد سفر دارند. cip فرودگاه مشهد همانند سالن CIP فرودگاه امام خميني كه در وهله اول به خدمات ويستاول اضافه شد، اين امكان را براي مسافران فراهم ميكند تا ضمن حفظ آرامش و استراحت در فضاي دلنشين جايگاه سي آي پي فرودگاه مشهد، فرآيند ورود و خروج خود، دريافت كارت پرواز، انتقال تا داخل هواپيما و خدمات بار را بدون دغدغه و با كمك و راهنمايي همكاران ما به انجام برسانند.
جايگاه تشريفات اختصاصي فرودگاه بين المللي مشهد، پذيراي مهمانان و مسافران محترمي است كه تمايل دارند در سريع ترين زمان ممكن فرآيند پذيرش آن ها جهت پروازهاي داخلي و يا خارجي صورت گرفته و در زمان خروج از مشهد، با تشريفات كامل به پاي پلكان پرواز انتقال يافته و يا در لحظه وارد شدن به ترمينال تشريفات اختصاصي فرودگاه مشهد در محيطي آرام و دلنشين بصورت اختصاصي سفري دلنشين را تجربه كنند.
پذيرايي و استفاده از ساير خدمات تشريفات رفاهي CIP نظير دسترسي به اينترنت پرسرعت و استفاده از نوشيدني ها و مطالعه استفاده نمايند. فرآيند پذيرش و استفاده از خدمات CIP براي مسافران ورودي و خروجي از فرودگاه مشهد شامل انتقال از پاي پلكان هواپيما تا محل جايگاه و بالعكس توسط خودروهاي اختصاصي ، انجام امور ترافيكي اعم از اخذ كارت پرواز و تخصيص صندلي مناسب و تحويل چمدان ها و وسايل سفر، انجام پذيرايي ازميهمان وهمراهان درمدت توقف درجايگاه به صورت عادي و ويژه، انجام بازرسي فرودگاهي توسط گيت اختصاصي مستقر جايگاه و همچنين شامل انتقال از درب جايگاه تشريفات تا محل اقامت ميهمان وبلعكس توسط انواع خودروهاي اختصاصي در صورت درخواست ميهمان مي شود. در اين جايگاه همچنين امكان برگزاري جلسات كاري و اداري، با درخواست قبلي متقاضيان حقيقي و حقوقي به همراه پذيرايي مناسب و انتخابي از جايگاه CIP فرودگاه مشهد نيز امكان پذير مي باشد.

cip فرودگاه اهواز
خدمات CIP فرودگاه اهواز

در فضايي شيك و آرام پذيراي ميهماناني است كه قصد عزيمت به اهواز و يا قصد خروج از اين شهر را دارند. امكانات خوب و سرويس مناسب از ويژگي هاي سرويس CIP در اين شهر جنوبي ايران است. دغدغه و نگراني مقدمات سفر را به همكاران ما در سالن CIP فرودگاه اهواز بسپاريد و به امور شخصي و تجاري خود برسيد. افتخار همكاران ما در CIP ميزباني شما در جايگاه تشريفات با سرويس متمايز است. اين سرويس در پروازهاي داخلي و خارجي قابل استفاده براي شما مسافرين عزيز است.

خدمات CIP فرودگاه تبريز

فرودگاه بين المللي تبريز در راستاي تكريم مسافرين به مقصد تبريز و خروجي از تبريز اقدام به راه اندازي سالن تشريفات CIP فرودگاه تبريز نموده است. مسافرين محترمي كه قصد عزيمت به تبريز و يا قصد پرواز از مقصد تبريز را دارند ( پروازهاي داخلي و خارجي ) مي توانند با ثبت درخواست خود از امكانات اين مجموعه استفاده نمايند. استراحت در فضاي دلنشين جايگاه سي آي پي فرودگاه مشهد، فرآيند ورود و خروج خود، دريافت كارت پرواز، انتقال تا داخل هواپيما و خدمات بار را بدون دغدغه و با كمك و راهنمايي همكاران ما به انجام برسانند.

خدمات سي آي پي فرودگاه امام خميني


CIP چيست؟ CIP (سي آي پي) مخفف عبارت Commercial Important Person مي باشد و به افرادي اطلاق مي شود كه از نظر تجاري مهم هستند. خدمات قابل ارائه به VIP و CIP در فرودگاه، هتل، سالن هاي همايش و … تقريبا يكسان و تفاوت عمده بين اين دو در تامين امنيت براي VIP است.
در بسياري مواقع مسافرين براي سفر هاي خود به دنبال خدمات اختصاصي و راحتي هستند تا بتوانند با كمترين استرس و دغدغه فكري به سفر بروند و براي اين منظور فرودگاه هاي مختلف اقدام به ارائه خدمات خاصي با عنوان CIP نموده اند كه مسافرين علاقمند به استفاده از اين خدمات مي توانند از قبل آن را از آژانس هاي گردشگري تحت قرار داد فرودگاهي خريداري كنند. در اين زمينه شركت اسراء پرواز (ايوار) به عنوان يكي از شركت هاي تحت قرار داد فرودگاهي، خدمات CIP رابه مسافرين ارائه مي دهد و مسافرين مي توانند با درخواست خود و مشخص كردن نوع خدمات مورد نياز كلاس درخواستي CIP را خريداري مي كنند.


تشريفات فرودگاه امام

سالن CIP فرودگاه امام خميني

اين سالن، مجهز ترين سالن تشريفات فرودگاهي اختصاصي كشور به حساب مي آيد كه در مساحتي برابر با ۷ هزار متر مربع در سه طبقه به بهره برداري رسيده است. مسافرين ورودي و خروجي فرودگاه امام خميني(ره) كه مايل هستند بعد و قبل از پرواز را در فضايي آرام و بدون استرس بگذرانند مي توانند از سالن تشريفات و امكانات موجود در آن بازديد و استفاده نمايند. اين جايگاه به عنوان يك ترمينال اختصاصي براي افراد ويژه به نحوي طراحي شده است كه مسافرين محترم جايگاه به همراه مستقبلين و يا مشايعين محترم در فضايي آرام و بدون نياز به اجراي فرايندهاي عادي عمليات فرودگاهي نظير دريافت كارت پرواز و تحويل بار در اين مدت ضمن استراحت و پذيرايي شايسته از ميز اردو مجهز استفاده نمايند.

cip فرودگاه امام

خدمات CIP فرودگاه امام خميني

  • ارائه خدمات انتقال مسافر از مبدا به فرودگاه و بالعكس بوسيله خودروهاي تشريفات
  • ترانسفر تا پاي پلكان پرواز و بالعكس توسط راهنماي مخصوص CIP
  • كافي شاپ لوكس و سرو انواع نوشيدني گرم و سرد و انواع شيريني، سالاد و دسر جهت مسافرين CIP
  • امكان استفاده از ميز اردور جهت مسافرين، مستقبلين و مشايعت كنندگان
  • دريافت كارت پرواز توسط مسئولين مربوط CIP
  • انجام كليه امور مربوط به بار و ويزا توسط مسئولين مربوط CIP (اخذ ويزا فرودگاهي با هماهنگي قبلي)
  • استفاده و تردد گيت هاي اختصاصي سپاه، پليس، گمرك و پذيرش بار
  • استفاده از فروشگاه هاي لوكس با برندهاي خارجي و داخلي معتبر
  • استفاده از اينترنت وايرلس و اتاق مخصوص كامپيوتر و اينترنت
  • باجه بانك اختصاصي به منظور انجام امور بانكي اعم از ارزي (غير از ارز مسافرتي) و ريالي مسافرين
  • اتاق اختصاصي سيگار با تهويه استاندارد
  • فروشگاه خشكبار، چرم، صنايع دستي و خاويار
  • سالن كنفرانس و ملاقات هاي خصوصي جهت مذاكرات تجاري
  • سوئيت هاي ويژه براي اقامت هاي موقت و استراحت هاي كوتاه

مسافرين مي توانند با انتخاب هر كدام از خدمات CIP از شركت ايوار نسبت به رزرو آن اقدام نمايند و لازم به ذكر است هزينه هاي مربوط به ارايه خدمات CIP بستگي به اجزاي انتخابي مسافرين دارد. همچنين مسافرين علاقمند مي توانند از خدماتVIP براي گشت ها، اقامت، راهنمايي تور در داخل ايران نيز استفاده نمايند. در اين خصوص شركت ايوار با كادري مجرب و داشتن هتل هاي بسيار لوكس تحت قرار داد و نمايندگي خطوط هواپيمايي آمادگي دارد تا نسبت به ارايه خدمات CIP و VIP در ايران و اروپا به مسافرين علاقمند خدمات ويژه ارايه نمايد.
روال اداري خدمات فرودگاهي از زمان ورود به فرودگاه تا وقتي كه وارد هواپيما شده و آماده پرواز مي شويم بسيار وقت گير است، كه قطعا اين پروسه براي افرادي كه به واسطه شغل يا موقعيتشان زياد به سفر مي روند خسته كننده تر است. با رزرو خدمات CIP بدون طي كردن فرآيندهاي پردردسر با اطمينان خاطر بيشتري سفر خواهيد كرد.
ماندن در ترافيك يا نرسيدن به پرواز از دغدغه هاي مهم كسانيست كه بليط هواپيما ررزو مي كنند، شما مي توانيد علاوه بر خدمات cip با پرداخت هزينه اتومبيلي براي ترانسفر از درب خانه تا فرودگاه رزرو نماييد. اين ماشين ها مسافر را تا درب ورودي فرودگاه انتقال مي دهند، كاركنان سي آي پي با احترام در فرودگاه منتظر شما هستند، چمدانتان را تحويل گرفته و شما را به سالن بيزينس لانژ مي برند، در جايگاه ويژه تشريفات به اينترنت دسترسي داريد، مي توانيد در كافي شاپ نوشيدني و دسر ميل نماييد و اگر تاخيري در پروازتان صورت گرفت در سوئيت هاي مخصوص با آسودگي استراحت كنيد.
در اين حالت تمامي مراحل انجام امور گمركي، تحويل چمدان و بار، دريافت كارت پرواز به عهده گروه cip خواهد بود. شما بدون ماندن در صف هاي طولاني از گيت بازرسي ويژه رد شده و با ماشين اختصاصي تا پاي پلكان هواپيما برده مي شويد. در هواپيما هم معمولا صندلي هاي اول براي مسافران ويژه در نظر گرفته شده است. با رزرو سي آي پي دغدغه سفرتان كمتر مي شود و خاطرات جذابي از سفر در ذهنتان خواهد ماند

خدمات تشريفات فرودگاه مهرآباد

خدمات CIP فرودگاه مهرآباد

Cip فرودگاه مهرآباد با ارائه امكانات مناسب و طراحي مدرن به عنوان يكي از بهترين جايگاه هاي cip كشور محسوب مي شود. جايگاه تشريفات ويژه مهرآباد با ظرفيت 150 نفر مستقر در ترمينال يك فرودگاه مي باشد كه كليه مسافرين خطوط هوايي مي توانند از آن بهره مند شوند. با رزرو cip فرودگاه مهرآباد از خدماتي از قبيل: سالن بيزينس لانژ، اينترنت پر سرعت، سالن همايش، كافي شاپ، اتاق مخصوص سيگار بهره مند خواهيد شد. علاوه بر اين اگر پرواز كانكشن و يا تاخير طولاني مدت در پرواز داشته باشيد، مي توانيد با پرداخت هزينه مصوب، استراحت نماييد.
با خدمات سي آي پي تمامي امور پرواز از قبيل تحويل بار و چمدان، گرفتن كارت پرواز و ... توسط كاركنان خدمات ويژه انجام خواهد شد، بعد از طي اين مراحل مسافرين همراه با مسئول مربوطه بدون معطلي با خودروهاي اختصاصي تا پاي پلكان هواپيما مشايعت مي گردند.

خدمات CIP فرودگاه مشهد

در فضاي پرمشغله كاري امروزي، استفاده بهينه از زمان و همچنين حفظ آرامش مخصوصاً در سفرهاي طوالني براي هر شخصي ايده آل است. چه براي مسافراني كه قصد سفر خارجي با پروازهاي خارجي را دارند و حتي تجار و مديران ارشدي كه براي يك جلسه كاري قصد سفر دارند. cip فرودگاه مشهد همانند سالن CIP فرودگاه امام خميني كه در وهله اول به خدمات ويستاول اضافه شد، اين امكان را براي مسافران فراهم ميكند تا ضمن حفظ آرامش و استراحت در فضاي دلنشين جايگاه سي آي پي فرودگاه مشهد، فرآيند ورود و خروج خود، دريافت كارت پرواز، انتقال تا داخل هواپيما و خدمات بار را بدون دغدغه و با كمك و راهنمايي همكاران ما به انجام برسانند.
جايگاه تشريفات اختصاصي فرودگاه بين المللي مشهد، پذيراي مهمانان و مسافران محترمي است كه تمايل دارند در سريع ترين زمان ممكن فرآيند پذيرش آن ها جهت پروازهاي داخلي و يا خارجي صورت گرفته و در زمان خروج از مشهد، با تشريفات كامل به پاي پلكان پرواز انتقال يافته و يا در لحظه وارد شدن به ترمينال تشريفات اختصاصي فرودگاه مشهد در محيطي آرام و دلنشين بصورت اختصاصي سفري دلنشين را تجربه كنند.
پذيرايي و استفاده از ساير خدمات تشريفات رفاهي CIP نظير دسترسي به اينترنت پرسرعت و استفاده از نوشيدني ها و مطالعه استفاده نمايند. فرآيند پذيرش و استفاده از خدمات CIP براي مسافران ورودي و خروجي از فرودگاه مشهد شامل انتقال از پاي پلكان هواپيما تا محل جايگاه و بالعكس توسط خودروهاي اختصاصي ، انجام امور ترافيكي اعم از اخذ كارت پرواز و تخصيص صندلي مناسب و تحويل چمدان ها و وسايل سفر، انجام پذيرايي ازميهمان وهمراهان درمدت توقف درجايگاه به صورت عادي و ويژه، انجام بازرسي فرودگاهي توسط گيت اختصاصي مستقر جايگاه و همچنين شامل انتقال از درب جايگاه تشريفات تا محل اقامت ميهمان وبلعكس توسط انواع خودروهاي اختصاصي در صورت درخواست ميهمان مي شود. در اين جايگاه همچنين امكان برگزاري جلسات كاري و اداري، با درخواست قبلي متقاضيان حقيقي و حقوقي به همراه پذيرايي مناسب و انتخابي از جايگاه CIP فرودگاه مشهد نيز امكان پذير مي باشد.

cip فرودگاه اهواز
خدمات CIP فرودگاه اهواز

در فضايي شيك و آرام پذيراي ميهماناني است كه قصد عزيمت به اهواز و يا قصد خروج از اين شهر را دارند. امكانات خوب و سرويس مناسب از ويژگي هاي سرويس CIP در اين شهر جنوبي ايران است. دغدغه و نگراني مقدمات سفر را به همكاران ما در سالن CIP فرودگاه اهواز بسپاريد و به امور شخصي و تجاري خود برسيد. افتخار همكاران ما در CIP ميزباني شما در جايگاه تشريفات با سرويس متمايز است. اين سرويس در پروازهاي داخلي و خارجي قابل استفاده براي شما مسافرين عزيز است.

خدمات CIP فرودگاه تبريز

فرودگاه بين المللي تبريز در راستاي تكريم مسافرين به مقصد تبريز و خروجي از تبريز اقدام به راه اندازي سالن تشريفات CIP فرودگاه تبريز نموده است. مسافرين محترمي كه قصد عزيمت به تبريز و يا قصد پرواز از مقصد تبريز را دارند ( پروازهاي داخلي و خارجي ) مي توانند با ثبت درخواست خود از امكانات اين مجموعه استفاده نمايند. استراحت در فضاي دلنشين جايگاه سي آي پي فرودگاه مشهد، فرآيند ورود و خروج خود، دريافت كارت پرواز، انتقال تا داخل هواپيما و خدمات بار را بدون دغدغه و با كمك و راهنمايي همكاران ما به انجام برسانند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 16
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 235
  • بازدید کلی : 10308
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه