loading...

تشريفات اختصاصي واران

تشريفات اختصاصي واران با موضوع ارائه تشريفات سفر در سال 1393 شروع به كار كرد. هدف از تشكيل اين مجموعه در ابتدا ارائه سرويس هاي با كيفيت در حوزه تشريفات فرودگاهي (CIP، VIP، ترنسفر فرودگاهي و...) در ايران و ساير كشورهاي جهان بود. با توجه به سابقه فرودگاهي مديران مجموعه تشريفات اختصاصي واران و مشاهده معضلات و مشكلات مسافرين در هنگام تردد در محيط فرودگاه، اين مجموعه توانست با ارائه راهكارهايي در مدت كوتاه اعتماد مجموعه هاي حاضر در حوزه گردشگري را جلب كند و به سرعت با شركت هاي خارجي جهت ارائه سرويس به ايرانيان در كشورهاي مختلف وارد مذاكره شود و قراردادهاي مهمي با فرودگاه بين المللي دبي (Dnata Group) و فرودگاه بين المللي استانبول (TAV Passport) و چندين كشور ديگر به امضا برساند.

بازدید : 219
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

جايگاه تشريفات اختصاصي يا cip چيست؟

جايگاه تشريفات اختصاصي يا سي آي پي (به انگليسي: Commercial Important Person) بخشي از فرودگاه بين المللي امام خميني در نزديكي تهران است كه در ۷۰۰۰ متر مربع بنا و سه طبقه ساخته شده است كه مجهزترين سي آي پي كشور است. مسافرين ورودي و خروجي فرودگاه بين المللي امام خميني كه مايل به استراحت بعد يا قبل از پرواز هستند مي توانند از سالن مجهز تشريفات و امكانات موجود در آن بازديد و استفاده نمايند. اين بنا در سه طبقه، به گونه اي طراحي شده است كه مسافرهاي جايگاه به همراه مستقبلين و يا مشايعين در فضايي آرام و بدون نياز به اجراي فرايندهاي عادي عمليات فرودگاهي به استراحت بپردازند.

كاربرد خدمات cip

استفاده بهينه از زمان براي افراد پر مشغله مانند مديرعامل، مديران، فروشندگان و يا گروه هاي ديگر از مسافران حياتي است. هنگامي كه در فضاي مدرن ساختمان، مسافران مشغول استراحت و استفاده از تنقلات و نوشيدني هاي آن هستيد، كارمندان سي آي پي فرودگاه امام خميني همه مراحل سوار شدن به هواپيما و خروج از فرودگاه مانند دريافت پاس شبانه روزي، بررسي، در، چمدان را انجام خواهند داد.

خدمات سي آي پي شامل چيست؟

  • جابجايي مسافر از مبدأ به فرودگاه و بالعكس بوسيله خودروهاي تشريفات
  • ترانسفر تا پاي پلكان پرواز و بالعكس
  • سالن كنفرانس و ملاقات هاي خصوصي جهت مذاكرات تجاري
  • اتاق اختصاصي سيگار با تهويه استاندارد
  • باجه بانك اختصاصي به منظور انجام امور بانكي اعم از ارزي (غير از ارز مسافرتي) و ريالي
  • كافي شاپ، انواع نوشيدني گرم و سرد و انواع شيريني، سالاد و دسر
  • امكان استفاده از ميز اردور
  • دريافت كارت پرواز
  • كليه امور مربوط به بار و ويزا
  • استفاده و تردد گيت هاي اختصاصي سپاه، پليس، گمرك و پذيرش بار
  • استفاده از فروشگاه هاي لوكس با برندهاي خارجي و داخلي معتبر
  • استفاده از اينترنت وايرلس رايگان و اتاق مخصوص كامپيوتر و اينترنت
  • اتاق اختصاصي سيگار با تهويه استاندارد
  • فروشگاه خشكبار، چرم، صنايع دستي و خاويار
  • سوئيت هاي ويژه براي اقامت هاي موقت و استراحت هاي كوتاه[

آشنايي با تشريفات فرودگاهي

سفر به تهران با تشريفات فرودگاهي رايگان

يكي از دغدغه هاي مهم در سفرهاي كاري وقت شناسي و رسيدن به موقع در جلسه يا قرار كاري است و با توجه به ترافيك زيادي كه اين روزها در اكثر شهرها وجود دارد، پايبندي به آن كمي سخت بنظر مي رسد. اين موضوع زماني تشديد مي شود كه مجبور باشيد از شهرستان به تهران سفر كنيد، و اگر هم اين سفر با هواپيما باشد دردسرهاي خاص خود را دارد.
صف طولاني دريافت كارت پرواز، تحويل بار يا چمدان و بازرسي هاي مختلف انرژي و زمان زيادي را از شما مي گيرد. با رزرو تشريفات فرودگاهي از بدو ورود به سالن تشريفات، كاركنان سي آي پي در انتظارتان هستند. شما به سالن تشريفات راهنمايي مي شويد، آنجا مي توانيد در محيطي راحت و بدون دغدغه روزنامه بخوانيد، پيام هاي مهم روي گوشي خود را چك كنيد و يا حتي گزارشي كه مي خواهيد در جلسه ارائه دهيد را مرور كنيد و هر زماني كه احساس گرسنگي كرديد با نوشيدني و غذاهاي خوشمزه از خودتان پذيرايي كنيد.

در طي اين مدت كه شما در سالن تشريفات بي استرس و اضطراب در حال مرور برنامه سفر خود هستيد، گروه آموزش ديده cip چمدانتان را تحويل داده و كارت پروازتان را دريافت مي كنند. شما بدون معطلي ماندن در صف هاي طويل براي بازرسي توسط كاركنان سي آي پي به گيت اختصاصي راهنمايي مي شويد و زماني كه مسافران ديگر سوار هواپيما شدند، با اتومبيل تشريفاتي سالن cip تا پاي پلكان هواپيما مي رويد.
معمولا براي كساني كه رزرو خدمات cip را انجام مي دهند، صندلي هاي اول هواپيما در نظر گرفته مي شود. در اين ميان اگر شخص مشايعت و يا مستقبل كننده براي بدرقه و يا خوشامدگويي به شما به فرودگاه مراجعه كند، پذيرايي درخور صورت مي گيرد.
چنانچه سفرتان خارج از كشور باشد خدمات چك پاسپورت هم برايتان انجام مي شود، البته اين خدمات مشمول هزينه است كه قطعا نسبت به صرف انرژي و زمان ارزش دارد.

سامانه رزرواسيون مهر با همكاري تعدادي از هتل هاي لوكس تهران اين امكان را فراهم نموده است تا در صورتي كه رزرو هتل را از اين سامانه انجام دهيد، خدمات cip را به صورت رايگان دريافت نماييد. مي توانيد با رزرو هتل لاله تهران و رزرو هتل هما تهران با تخفيف ويژه و قيمت رقابتي از خدمات سي آي پي رايگان بهره مند شويد.
در حال حاضر cip فرودگاه امام، cip فرودگاه مهرآباد، cip فرودگاه مشهد، cip فرودگاه اهواز، cip فرودگاه كرمانشاه و cip فرودگاه كيش از طريق رزرواسيون مهر فراهم شده است.

بيزينس لانژ فرودگاه امام

رزرو آنلاين بيزنس لانژ فرودگاه امام

سرويس بين المللي بيزينس لانچ « بيزينس لانژ» يا “Business Lounge” يك سرويس استاندارد بين المللي در حوزه خدمات تشريفات فرودگاهي است، براي درك بهتر اين سرويس بهتر است قبلاً به فرايند عادي تشريفات اداري پيش از پرواز بپردازيم:
عموماً سفر از درب منزل يا محل كار آغاز مي شود، زماني كه توسط خودروي شخصي يا تاكسي به سمت فرودگاه حركت خواهيم كرد. البته حركتي كه ممكن است به دلايل مختلف با تغيير صورت گرفته و يا در مسير با مشكلاتي مواجه شود!
پس از ورود به فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) بدون توجه به مشكلات پاركينگ در صورت استفاده از خودروي شخصي ورود به ترمينال از طريق گيت بازرسي پليس فرودگاه با قرار گرفتن در صف طولاني آغاز خواهد شد.
پس از ورود به ترمينال و گذر از گيت بازرسي پليس فرودگاه، مسافرين محترم بر اساس كلاس پروازي بليط خود به كانتر شركت هواپيمايي مراجعه و پس از قرار گرفتن در صف بار خود را تحويل داده و كارت پرواز دريافت مي كنند.
اكنون نوبت پرداخت عوارض خروج از كشور است، سپس با گذر از صف گيت كنترل گذرنامه مسافرين محترم به سالن ترانزيت وارد شده و مدت زمان پيش از پرواز را در اين سالن سپري خواهند كرد.
فرايند ذكر شده حدود 2 ساعت زمان مسافرين را به هدر خواهد داد، زماني كه همراه با استرس و نگراني و در صف هاي طولاني سپري خواهد شد اما آيا براي مديران، فعالان اقتصادي و افرادي كه مداوم در سفر هستند و يا افراد كه زمان را با ارزش ترين دارايي خود مي دانند راهكار ديگري وجود ندارد؟
سرويس بيزينس لانچ «لانژ» “Business Lounge” راه حل اين مشكل است.

معرفي سرويس بيزينس لانژ

مسافرين محترم استفاده كننده از سرويس بيزينس لانچ «لانژ» در صورت تمايل مي توانند با سرويس ترانسفر تشريفاتي و يا عادي برند «تشريفات تجاري ايران» حركت خود به سمت فرودگاه و يا در مسير بازگشت با انتخاب خودرويي از ميان ناوگاني متنوع و به روز از خودروهاي تشريفاتي و يا تجاري به خاطره اي خوش و به يادماندني تبديل نمايند.
پس از ورود مسافرين محترم استفاده كننده از اين سرويس به ترمينال خروجي فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) با استقبال كارشناس تشريفات فرودگاه از يك گيت اختصاصي پليس فرودگاه و بدون صف به سالن اصلي وارد شده و مراحل تحويل بار و دريافت كارت پرواز توسط كارشناس تشريفات فرودگاه و تحت نظارت مسافرين بدون توجه به كلاس پروازي بليط مسافر از گيت بيزينس يا فرست كلاس شركت هواپيمايي انجام خواهد شد.

سپس مسافرين محترم با راهنمايي كارشناس تشريفات از تنها گيت اختصاصي پليس گذرنامه در سالن اصلي فرودگاه به سالن ترانزيت وارد شده و براي سپري نمودن زمان باقي مانده بهسالن بيزينس لانچ «لانژ» “Business Lounge” راهنمايي خواهند شد.
مسافرين محترم پس از ورود به اين سالن با استقبال كارشناس بخش پذيرش به داخل سالن راهنمايي شده و در محيطي امن، آرام و خاطره انگيز مدت زمان پيش از سفر را سپري خواهند كرد.
در طي مدت اقامت در سالن مسافرين محترم مي توانند از انواع نوشيدنيها گرم و سرد، غذاي سبك مناسب سفر و سالادها به صورت رايگان استفاده نمايند.
اين سالن مجهز به اينترنت پر سرعت، اتاق ويژه افراد سيگاري، كامپيوتر، پرينتر، روزنامه ها و مجلات روز است.

همچنين مسافرين محترم مي توانند با رزرو قبلي و پرداخت هزينه مجزا از سوئيت براي استراحت و استحمام استفاده نمايند.
اتاق VIP براي برگزاري جلسات كاري در مدت اقامت در اين سالن از ديگر ويژگي هاي استفاده از اين خدمات مي باشد.
روال اداري خدمات فرودگاهي بخصوص براي پروازهايي كه مسافر سفر طولاني را در پيش دارد مي تواند بسيار طاقت فرسا و پر استرس باشد. بيزينس لانج و فست ترك در تمامي فرودگاه هاي جهان به همين منظور تمامي فرآيند فرودگاهي از بدو ورود تا زمان نشستن در صندلي منتخب مسافر را تسهيل نموده اند. در اينگونه مواقع كه بخصوص مسافران كثيرالسفر بدنبال راهكاري هستند تا بدون مقرارت و قوانين دست و پاگير و ايستادن در صف و انتظار، با اطمينان خاطر و آرامش خاطر كارت پرواز خود را دريافت، بار يا چمدان هاي خود را تحويل و در عين حال در زمان انتظار براي پرواز به استراحت، گفتمان و مطالعه بپردازند. البته اين نگراني معمولاً در پروازهاي خروجي رايج است و در پروازهاي ورودي از آنجايي كه مسافران صرفاً پس از پياده شدن از هواپيما چمدان هاي خود را تحويل گرفته و از فرودگاه خارج مي شوند آنچنان به اين خدمات نياز پيدا نمي كنند. فرودگاه امام خميني (IKIA) نيز همانند ديگر فرودگاه ها مطرح جهان، چنين امكاناتي را تحت عنوان فست ترك و بيزينس لانج در اختيار مسافران قرار داده است. البته اين خدمات در حالت عادي براي مسافران بيزينس و فرست كلاس (Business and First Class) شركت هاي هواپيمايي مانند British Airways، Qatar Airways و Emirates Airline وجود دارد منتهي در صورتي كه مسافران ديگر نيز تمايل داشته باشند مي توانند اين خدمات را از طريق وب سايت ويستاول ميتوانيد بصورت تلفني يا آنلاين خدمات فست ترك و لانج فرودگاه را رزرو نماييد.

فست ترك چيست
بدين ترتيب پس از رزرو فست ترك و لانج فرودگاه امام، در بدو ورود به سالن پروازهاي خروجي فرودگاه، با مراجعه به درب مخصوص Business Lounge كه در كنار پله هاي برقي ورود و خروج به سمت ترمينال پروازهاي ورودي قرار دارد، پس از ارائه كد رزرو به ميز مخصوص تشريفات تجاري فرودگاه مراجعه نموده و ضمن استراحت در اين محيط آرام و دلپذير استفاده از پذيرايي، از گيت اختصاصي بازرسي پليس فرودگاه به محوطه مسافري فرودگاه وارد شده و با معيت همكاران ما، بار خود را شخصاً به گيت مخصوص شركت هواپيمايي خود تحويل و كارت پرواز را دريافت نمايند. بدين ترتيب بدون توجه به كلاس پروازي خود از گيت فرست كلاس و بيزينس شركت هواپيمايي همچون British Airways كه بسيار خلوت تر از گيت هاي كلاس هاي پروازي عادي يا به اصطلاح اكونومي است، روال اداري فرودگاه را انجام دهند. بعد از مرحله تحويل بار و دريافت كارت پرواز، همكاران ما مسافران محترم را همراهي و به گيت اختصاصي پليس گذرنامه ناجا كه مخصوص مسافرين تشريفات تجاري فرودگاه است، راهنمايي نموده و بدون قرار گرفتن در صف هاي طولاني و انتظار، با ارائه گذرنامه معتبر، فيش پرداخت عوارض كشور و همچنين كارت پرواز از طريق راهرويي كوتاه به محوطه Free Shop فرودگاه وارد مي شوند كه مي توانند در آرامش كامل از خدمات عمومي فرودگاه استفاده كنند. مسافرين محترم پس از اعلام شركت هواپيمايي مستقيماً به گيت بازرسي عمومي سپاه مراجعه و سپس در سالن خروجي از گيت مخصوص شركت هواپيمايي به راهروي مخصوص عبور به داخل هواپيما وارد شده و سفر خود را آغاز مي نمايند. رزرو آنلاين بيزينس لانج و فست ترك فرودگاه امام از طريق سايت ويستاول امكان پذير است.

جايگاه تشريفات اختصاصي يا cip چيست؟

جايگاه تشريفات اختصاصي يا سي آي پي (به انگليسي: Commercial Important Person) بخشي از فرودگاه بين المللي امام خميني در نزديكي تهران است كه در ۷۰۰۰ متر مربع بنا و سه طبقه ساخته شده است كه مجهزترين سي آي پي كشور است. مسافرين ورودي و خروجي فرودگاه بين المللي امام خميني كه مايل به استراحت بعد يا قبل از پرواز هستند مي توانند از سالن مجهز تشريفات و امكانات موجود در آن بازديد و استفاده نمايند. اين بنا در سه طبقه، به گونه اي طراحي شده است كه مسافرهاي جايگاه به همراه مستقبلين و يا مشايعين در فضايي آرام و بدون نياز به اجراي فرايندهاي عادي عمليات فرودگاهي به استراحت بپردازند.

كاربرد خدمات cip

استفاده بهينه از زمان براي افراد پر مشغله مانند مديرعامل، مديران، فروشندگان و يا گروه هاي ديگر از مسافران حياتي است. هنگامي كه در فضاي مدرن ساختمان، مسافران مشغول استراحت و استفاده از تنقلات و نوشيدني هاي آن هستيد، كارمندان سي آي پي فرودگاه امام خميني همه مراحل سوار شدن به هواپيما و خروج از فرودگاه مانند دريافت پاس شبانه روزي، بررسي، در، چمدان را انجام خواهند داد.

خدمات سي آي پي شامل چيست؟

  • جابجايي مسافر از مبدأ به فرودگاه و بالعكس بوسيله خودروهاي تشريفات
  • ترانسفر تا پاي پلكان پرواز و بالعكس
  • سالن كنفرانس و ملاقات هاي خصوصي جهت مذاكرات تجاري
  • اتاق اختصاصي سيگار با تهويه استاندارد
  • باجه بانك اختصاصي به منظور انجام امور بانكي اعم از ارزي (غير از ارز مسافرتي) و ريالي
  • كافي شاپ، انواع نوشيدني گرم و سرد و انواع شيريني، سالاد و دسر
  • امكان استفاده از ميز اردور
  • دريافت كارت پرواز
  • كليه امور مربوط به بار و ويزا
  • استفاده و تردد گيت هاي اختصاصي سپاه، پليس، گمرك و پذيرش بار
  • استفاده از فروشگاه هاي لوكس با برندهاي خارجي و داخلي معتبر
  • استفاده از اينترنت وايرلس رايگان و اتاق مخصوص كامپيوتر و اينترنت
  • اتاق اختصاصي سيگار با تهويه استاندارد
  • فروشگاه خشكبار، چرم، صنايع دستي و خاويار
  • سوئيت هاي ويژه براي اقامت هاي موقت و استراحت هاي كوتاه[

آشنايي با تشريفات فرودگاهي

سفر به تهران با تشريفات فرودگاهي رايگان

يكي از دغدغه هاي مهم در سفرهاي كاري وقت شناسي و رسيدن به موقع در جلسه يا قرار كاري است و با توجه به ترافيك زيادي كه اين روزها در اكثر شهرها وجود دارد، پايبندي به آن كمي سخت بنظر مي رسد. اين موضوع زماني تشديد مي شود كه مجبور باشيد از شهرستان به تهران سفر كنيد، و اگر هم اين سفر با هواپيما باشد دردسرهاي خاص خود را دارد.
صف طولاني دريافت كارت پرواز، تحويل بار يا چمدان و بازرسي هاي مختلف انرژي و زمان زيادي را از شما مي گيرد. با رزرو تشريفات فرودگاهي از بدو ورود به سالن تشريفات، كاركنان سي آي پي در انتظارتان هستند. شما به سالن تشريفات راهنمايي مي شويد، آنجا مي توانيد در محيطي راحت و بدون دغدغه روزنامه بخوانيد، پيام هاي مهم روي گوشي خود را چك كنيد و يا حتي گزارشي كه مي خواهيد در جلسه ارائه دهيد را مرور كنيد و هر زماني كه احساس گرسنگي كرديد با نوشيدني و غذاهاي خوشمزه از خودتان پذيرايي كنيد.

در طي اين مدت كه شما در سالن تشريفات بي استرس و اضطراب در حال مرور برنامه سفر خود هستيد، گروه آموزش ديده cip چمدانتان را تحويل داده و كارت پروازتان را دريافت مي كنند. شما بدون معطلي ماندن در صف هاي طويل براي بازرسي توسط كاركنان سي آي پي به گيت اختصاصي راهنمايي مي شويد و زماني كه مسافران ديگر سوار هواپيما شدند، با اتومبيل تشريفاتي سالن cip تا پاي پلكان هواپيما مي رويد.
معمولا براي كساني كه رزرو خدمات cip را انجام مي دهند، صندلي هاي اول هواپيما در نظر گرفته مي شود. در اين ميان اگر شخص مشايعت و يا مستقبل كننده براي بدرقه و يا خوشامدگويي به شما به فرودگاه مراجعه كند، پذيرايي درخور صورت مي گيرد.
چنانچه سفرتان خارج از كشور باشد خدمات چك پاسپورت هم برايتان انجام مي شود، البته اين خدمات مشمول هزينه است كه قطعا نسبت به صرف انرژي و زمان ارزش دارد.

سامانه رزرواسيون مهر با همكاري تعدادي از هتل هاي لوكس تهران اين امكان را فراهم نموده است تا در صورتي كه رزرو هتل را از اين سامانه انجام دهيد، خدمات cip را به صورت رايگان دريافت نماييد. مي توانيد با رزرو هتل لاله تهران و رزرو هتل هما تهران با تخفيف ويژه و قيمت رقابتي از خدمات سي آي پي رايگان بهره مند شويد.
در حال حاضر cip فرودگاه امام، cip فرودگاه مهرآباد، cip فرودگاه مشهد، cip فرودگاه اهواز، cip فرودگاه كرمانشاه و cip فرودگاه كيش از طريق رزرواسيون مهر فراهم شده است.

بيزينس لانژ فرودگاه امام

رزرو آنلاين بيزنس لانژ فرودگاه امام

سرويس بين المللي بيزينس لانچ « بيزينس لانژ» يا “Business Lounge” يك سرويس استاندارد بين المللي در حوزه خدمات تشريفات فرودگاهي است، براي درك بهتر اين سرويس بهتر است قبلاً به فرايند عادي تشريفات اداري پيش از پرواز بپردازيم:
عموماً سفر از درب منزل يا محل كار آغاز مي شود، زماني كه توسط خودروي شخصي يا تاكسي به سمت فرودگاه حركت خواهيم كرد. البته حركتي كه ممكن است به دلايل مختلف با تغيير صورت گرفته و يا در مسير با مشكلاتي مواجه شود!
پس از ورود به فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) بدون توجه به مشكلات پاركينگ در صورت استفاده از خودروي شخصي ورود به ترمينال از طريق گيت بازرسي پليس فرودگاه با قرار گرفتن در صف طولاني آغاز خواهد شد.
پس از ورود به ترمينال و گذر از گيت بازرسي پليس فرودگاه، مسافرين محترم بر اساس كلاس پروازي بليط خود به كانتر شركت هواپيمايي مراجعه و پس از قرار گرفتن در صف بار خود را تحويل داده و كارت پرواز دريافت مي كنند.
اكنون نوبت پرداخت عوارض خروج از كشور است، سپس با گذر از صف گيت كنترل گذرنامه مسافرين محترم به سالن ترانزيت وارد شده و مدت زمان پيش از پرواز را در اين سالن سپري خواهند كرد.
فرايند ذكر شده حدود 2 ساعت زمان مسافرين را به هدر خواهد داد، زماني كه همراه با استرس و نگراني و در صف هاي طولاني سپري خواهد شد اما آيا براي مديران، فعالان اقتصادي و افرادي كه مداوم در سفر هستند و يا افراد كه زمان را با ارزش ترين دارايي خود مي دانند راهكار ديگري وجود ندارد؟
سرويس بيزينس لانچ «لانژ» “Business Lounge” راه حل اين مشكل است.

معرفي سرويس بيزينس لانژ

مسافرين محترم استفاده كننده از سرويس بيزينس لانچ «لانژ» در صورت تمايل مي توانند با سرويس ترانسفر تشريفاتي و يا عادي برند «تشريفات تجاري ايران» حركت خود به سمت فرودگاه و يا در مسير بازگشت با انتخاب خودرويي از ميان ناوگاني متنوع و به روز از خودروهاي تشريفاتي و يا تجاري به خاطره اي خوش و به يادماندني تبديل نمايند.
پس از ورود مسافرين محترم استفاده كننده از اين سرويس به ترمينال خروجي فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) با استقبال كارشناس تشريفات فرودگاه از يك گيت اختصاصي پليس فرودگاه و بدون صف به سالن اصلي وارد شده و مراحل تحويل بار و دريافت كارت پرواز توسط كارشناس تشريفات فرودگاه و تحت نظارت مسافرين بدون توجه به كلاس پروازي بليط مسافر از گيت بيزينس يا فرست كلاس شركت هواپيمايي انجام خواهد شد.

سپس مسافرين محترم با راهنمايي كارشناس تشريفات از تنها گيت اختصاصي پليس گذرنامه در سالن اصلي فرودگاه به سالن ترانزيت وارد شده و براي سپري نمودن زمان باقي مانده بهسالن بيزينس لانچ «لانژ» “Business Lounge” راهنمايي خواهند شد.
مسافرين محترم پس از ورود به اين سالن با استقبال كارشناس بخش پذيرش به داخل سالن راهنمايي شده و در محيطي امن، آرام و خاطره انگيز مدت زمان پيش از سفر را سپري خواهند كرد.
در طي مدت اقامت در سالن مسافرين محترم مي توانند از انواع نوشيدنيها گرم و سرد، غذاي سبك مناسب سفر و سالادها به صورت رايگان استفاده نمايند.
اين سالن مجهز به اينترنت پر سرعت، اتاق ويژه افراد سيگاري، كامپيوتر، پرينتر، روزنامه ها و مجلات روز است.

همچنين مسافرين محترم مي توانند با رزرو قبلي و پرداخت هزينه مجزا از سوئيت براي استراحت و استحمام استفاده نمايند.
اتاق VIP براي برگزاري جلسات كاري در مدت اقامت در اين سالن از ديگر ويژگي هاي استفاده از اين خدمات مي باشد.
روال اداري خدمات فرودگاهي بخصوص براي پروازهايي كه مسافر سفر طولاني را در پيش دارد مي تواند بسيار طاقت فرسا و پر استرس باشد. بيزينس لانج و فست ترك در تمامي فرودگاه هاي جهان به همين منظور تمامي فرآيند فرودگاهي از بدو ورود تا زمان نشستن در صندلي منتخب مسافر را تسهيل نموده اند. در اينگونه مواقع كه بخصوص مسافران كثيرالسفر بدنبال راهكاري هستند تا بدون مقرارت و قوانين دست و پاگير و ايستادن در صف و انتظار، با اطمينان خاطر و آرامش خاطر كارت پرواز خود را دريافت، بار يا چمدان هاي خود را تحويل و در عين حال در زمان انتظار براي پرواز به استراحت، گفتمان و مطالعه بپردازند. البته اين نگراني معمولاً در پروازهاي خروجي رايج است و در پروازهاي ورودي از آنجايي كه مسافران صرفاً پس از پياده شدن از هواپيما چمدان هاي خود را تحويل گرفته و از فرودگاه خارج مي شوند آنچنان به اين خدمات نياز پيدا نمي كنند. فرودگاه امام خميني (IKIA) نيز همانند ديگر فرودگاه ها مطرح جهان، چنين امكاناتي را تحت عنوان فست ترك و بيزينس لانج در اختيار مسافران قرار داده است. البته اين خدمات در حالت عادي براي مسافران بيزينس و فرست كلاس (Business and First Class) شركت هاي هواپيمايي مانند British Airways، Qatar Airways و Emirates Airline وجود دارد منتهي در صورتي كه مسافران ديگر نيز تمايل داشته باشند مي توانند اين خدمات را از طريق وب سايت ويستاول ميتوانيد بصورت تلفني يا آنلاين خدمات فست ترك و لانج فرودگاه را رزرو نماييد.

فست ترك چيست
بدين ترتيب پس از رزرو فست ترك و لانج فرودگاه امام، در بدو ورود به سالن پروازهاي خروجي فرودگاه، با مراجعه به درب مخصوص Business Lounge كه در كنار پله هاي برقي ورود و خروج به سمت ترمينال پروازهاي ورودي قرار دارد، پس از ارائه كد رزرو به ميز مخصوص تشريفات تجاري فرودگاه مراجعه نموده و ضمن استراحت در اين محيط آرام و دلپذير استفاده از پذيرايي، از گيت اختصاصي بازرسي پليس فرودگاه به محوطه مسافري فرودگاه وارد شده و با معيت همكاران ما، بار خود را شخصاً به گيت مخصوص شركت هواپيمايي خود تحويل و كارت پرواز را دريافت نمايند. بدين ترتيب بدون توجه به كلاس پروازي خود از گيت فرست كلاس و بيزينس شركت هواپيمايي همچون British Airways كه بسيار خلوت تر از گيت هاي كلاس هاي پروازي عادي يا به اصطلاح اكونومي است، روال اداري فرودگاه را انجام دهند. بعد از مرحله تحويل بار و دريافت كارت پرواز، همكاران ما مسافران محترم را همراهي و به گيت اختصاصي پليس گذرنامه ناجا كه مخصوص مسافرين تشريفات تجاري فرودگاه است، راهنمايي نموده و بدون قرار گرفتن در صف هاي طولاني و انتظار، با ارائه گذرنامه معتبر، فيش پرداخت عوارض كشور و همچنين كارت پرواز از طريق راهرويي كوتاه به محوطه Free Shop فرودگاه وارد مي شوند كه مي توانند در آرامش كامل از خدمات عمومي فرودگاه استفاده كنند. مسافرين محترم پس از اعلام شركت هواپيمايي مستقيماً به گيت بازرسي عمومي سپاه مراجعه و سپس در سالن خروجي از گيت مخصوص شركت هواپيمايي به راهروي مخصوص عبور به داخل هواپيما وارد شده و سفر خود را آغاز مي نمايند. رزرو آنلاين بيزينس لانج و فست ترك فرودگاه امام از طريق سايت ويستاول امكان پذير است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 243
  • بازدید کلی : 10316
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه